۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۴۵۶۸۳

معرفی شاخصه‌های خانواده اسلامی در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه «خانواده مسلمان» کاری از کانال ندای اسلام رادیو معارف به تشریح شاخصه‌های خانواده در اسلام برای انگلیسی زبانان می‌پردازد.
ترويج سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در پی تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج سبک زندگی اسلامی، کانال ندای اسلام رادیو معارف برنامه «خانواده مسلمان‌Muslim Family» را برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با شاخصه‌های خانواده اسلامی، تدارک دیده است.

در این برنامه به موضوع خانواده و ویژگی‌های آن در نظام اسلامی، وظایف والدین نسبت به فرزندان، حقوق زن و شوهر نسبت به همدیگر و نقد شاخصه‌های خانواده در نظام غرب با کارشناسی حجت‌الاسلام شاملی از کارشناسان و مبلغان حوزوی پرداخته خواهد شد.

برنامه «خانواده مسلمان» به تهیه کنندگی و سردبیری نصیر شفیع پور و گویندگی فاطمه شاملی هر چهارشنبه از ساعت 10:15 به مدت 30 دقیقه از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

در پی قطع غیر حرفه‌ای شبکه‌های برون مرزی ایران از ماهواره هاتبرد، برنامه‌های کانال ندای اسلام تنها از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس»، پایگاه اطلاع‌رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com و از طریق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 قابل دریافت است./997/د102/ی

ارسال نظرات