۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۷۹۳۹
در مرقد امام راحل؛

مراسم استقبال از ضریح امام حسین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مرقد امام خمینی(ره) برگزار شد.
وداع مردم قم با ضريح جديد اباعبدالله الحسين (ع) در شام غريبان حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم استقبال از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) شامگاه دوشنبه ششم آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مرقد منور امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و سپس شرکت کنندگان به عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند.

این گزارش می افزاید: ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) در صحن غربی مرقد امام خمینی(ره) قرار داده شد و شرکت کنندگان به یاد امام حسین(ره) آن را زیارت کردند.

شایان ذکر است با وجود بارش شدید باران، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این مراسم چشم گیر بود.

گفتنی است این مراسم به همت تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، هیئت امناء ضریح هیئت رزمندگان اسلام، سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری برگزار شد.

لازم به ذکر است کاروان انتقال ضریح مطهر «سفینة النجاه» نام دارد که قرار است پس از تهران و در مسیر انتقال به ساوه، استان مرکزی، لرستان و خوزستان و از کربلای ایران مرز شلمچه به سمت کربلای معلی عراق جهت نصب در حرم مطهر حسینی انتقال یابد./956/پ202/ص

ارسال نظرات