۰۹ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۱۴۸۲۱۷
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

آگاهی بخشی جامعه ما تاثیر گرفته از خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: بصیرت آفرینی و آگاهی بخشی جامعه ما تاثیر گرفته از خون شهدا است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری  پنجشنبه شب در یادواره 20 تن از شهدای روستای تیرتاش گلوگاه اظهار کرد: ما این انقلاب را مجانی و ارزان بدست نیاوردیم که ارزان به دشمن و غیر ببخشیم بلکه این انقلاب ثمره خون شهدای گرانقدر ما است.

 

وی با بیان این که عزت ایران اسلامی در جهان نتیجه و خون بهای شهدا است و باید یادواره آنان با جایگاه ارزشمند آنان تناسب داشته باشد، افزود: باید بدانیم اگر خون شهدا نبود بالندگی امروز وجود نداشت.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: امروز عزت و سربلندی و پیروزی غزه در برابر رژیم صهیونیستی نیز الگو گرفته از ایران اسلامی و عزت ما است که این چنین رژیم اشغال گر قدس را زمین گیر کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری یادآور شد: ما می خواهیم برنامه با کیفیت اسلامی اجرا کنیم و اساس کیفیت برنامه های ما در زمینه های مختلف برای ما ارزشمند است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : برگزاری چنین یادواره هایی برای شهدا در واقع یاد کردن از ارزش ها، فضیلت ها و فداکاری های جوانان غیرتمند آن دوران است که پس از گذشت سال ها همواره در آسمان ایران اسلامی می درخشند.

 

وی گفت: شهدا همواره زنده اند و خاصیت زنده بودن آن است که هدفی که دارند را دنبال و اجرا می کنند  و هدف شهدای ما نیز عزت و سربلندی اسلام بوده است و اکنون عزت غزه نیز بواسطه ایران اسلامی و عزت ایران ما بواسطه خون شهدا است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری افزود: ایران محوریت فقه شیعی و عدالت جهانی است و اکنون آزادگان جهان با الگوبرداری از انقلاب ما به بالندگی و رشد و آزادی همه جانبه رسیده اند.

 

وی ادامه داد: زمانی ایران اسلامی طفیلی محض بود و حتی قادر نبود سوزن سوراخ کند و اکنون بالندگی ایران اسلامی با قدرت اسلام به جایی رسیده که هواپیمای بی سرنشین می سازد، ناو غدیر و جماران می سازد و نه تنها قدرت منطقه ای بلکه دارای قدرت جهانی شده است و همه این مسائل به واسطه فیوضات الهی و شهدای ما است که نباید از وجودشان غافل شویم./950/پ202/ب

ارسال نظرات