۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۶۱۶
ویژه طلاب؛

کارگاه پاسخگویی به شبهات نماز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه پاسخگویی به شبهات با موضوع «نماز» از سوی اداره خدمات پژوهشی موسسه آموزش عالی بنت الهدی برگزار می‌شود.
حوزه علميه خواهران قم

به گزارش خبرگزاری رسا، کارگاه پاسخگویی به شبهات با موضوع «نماز» ویژه عموم طلاب از سوی اداره خدمات پژوهشی موسسه آموزش عالی بنت الهدی وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه، 14 آذرماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، تأثیر نماز بر جسم و روح، زندگی دنیوی و اخروی، روابط شخصی و اجتماعی انسان و جامعه، به مراتب بیش‌تر از سایر احکام است و به همین سبب از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از این رو آن را معراج مؤمن و ستون دین خوانده‌اند.
 
در روایات آمده است که در آخرت نیز اول به نماز رسیدگی می‌شود و اگر آن قبول شد، مابقی اعمال مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و این تعریف خود بیانگر تأثیر نماز در دیگر احکام و اعمال است، اما عده‌ای غافل و دور از شناخت این جایگاه مهم نماز به شبهه پراکنی در مورد آن می‌پردازند.
 
گفتنی است، در کارگاه پاسخ‌گویی به شبهات نماز که سه شنبه، 14 آذرماه از ساعت 10 تا 11:40 در اتاق جلسات موسسه آموزش عالی بنت الهدی به نشانی قم ـ جنب مجتمع فرهنگی امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود، خانم گل گیری، استاد حوزه به بررسی و تبیین موضوع خواهد پرداخت. /920/د102/ی
ارسال نظرات