۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۴۹۴۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

خطر تهدید فرهنگی دشمن کمتر از تجاوز نظامی نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: رسالت امروز طلاب و روحانیان بسیجی تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برکات ولایت فقیه در کشور است.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در جمع طلاب و روحانیان بسیجی مدارس علمیه اردبیل اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران در سه دهه گذشته از هر راهی برای براندازی انقلاب اسلامی وارد شدند؛ اما هر بار شکستی بزرگ‌تر متحمل شده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌‎که تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت بشریت وجود داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌اندازی تفرقه و فتنه‌های داخلی به دنبال خودمختاری و جدایی بخش‌هایی از کشور بودند که با هوشیاری امام راحل و حضور در صحنه مردم خنثی شد.

 

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که تحمیل هشت سال جنگ نابرابر با تحریم و حمایت دیکتاتور رژیم بعث عراق ترفند دیگر دشمن برای براندازی نظام اسلامی ایران بود، گفت: جنگ هشت ساله پایان خصم دشمن نبود، بلکه آغازی بود تا در سنگر اقتصادی و فرهنگی ملت ایران را در محاصره قرار دهد تا شاید از این راه بتواند به کشور ضربه بزند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با تأکید بر این‌که تجربه‌های دوران دفاع مقدس عاملی برای خودکفایی کشور در بسیاری از عرصه‌های نظامی، اقتصادی و صنعتی شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس کسب و تقویت اعتماد به نفس، خوداتکایی و خودباوری بوده است.

 

وی با اشاره به این‌که مدعیان حقوق بشر، آزادی بیان و مبارزه با تروریسم خود اصلی‌ترین حامی صدام در تجهیز سلاح‌های کشتار جمعی بوده‌اند، افزود: دنیای کفر علیه نظام نوپای اسلامی ایران بسیج شده بود، این در حالی بود که هنوز ارتش و سپاه منظم و منسجمی در کشور برای دفع خطرات احتمالی وجود نداشت؛ اما با تدبیر رهبر انقلاب و ایثار ملت، بار دشمنان خار و ذلیل شدند.

 

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که فرزندان خمینی کبیر توانستند با قدرت ایمان بر سلاح‌ها و تجهیزات فیزیکی دشمن غلبه کنند، اظهار داشت: اگر امروز نیز با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان روبه‌رو هستیم، باید دانست که همان فرهنگ ایثار، اخلاص و ایمان رمز عبور از گردنه حساس تاریخی کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: در شرایطی که قبل از انقلاب کشور از ساخت سیم‌خاردار عاجز بود، امروز با خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی تهدیدها و تحریم‌های استکبار به فرصتی برای خودکفایی تبدیل شده است و همین مسأله عامل اصلی در مخالفت دشمن با برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشور است.

 

وی با اشاره به این‌که تنها با تکیه بر قدرت معنوی، ارزشی و ایمانی می‌توان بر ماشین جنگی دشمن غلبه کرد، گفت: رسالت امروز طلاب و روحانیان بسیجی تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برکات ولایت فقیه در کشور است، خطر تهدید فرهنگی و اقتصادی دشمن کمتر از تجاوز و تهدید نظامی نیست./935/پ202/س

ارسال نظرات