۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۴۹۷۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

بصیرت و هوشیاری لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی را لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: ارتقای بصیرت دینی مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در همایش هادیان بصیر که ویژه فرهنگیان بسیجی این استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با تحمیل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی همه جانبه به دنبال تخریب و انحراف در باورهای دینی ملت‌های مسلمان هستند.

 

وی با اشاره به این‌که تلفات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از تلفات جنگ سخت و نظامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان در جنگ نرم دقیقا مراکز و نقاط ضعفی را هدف قرا می دهند که موجب بروز بحران‌های فکری و معرفتی در جامعه می شود، در حقیقت دشمن در جنگ نرم و در برنامه‌ای دراز مدت به دنبال تحقق اهدافی است که در جنگ سخت امکان تحقق آن وجود ندارد.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی لازمه مقابله به جنگ نرم دشمنان است، گفت: باید با تکیه بر قدرت معنوی، ارزشی و ایمانی بر ماشین جنگی دشمنان که امروز در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی بروز و ظهور پیدا کرده است، غلبه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل وحدت، ولایت‌مداری و بصیرت را سه اصل مهم برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: در شرایطی که هجمه فرهنگی استکبار جهانی روز به روز ابعاد گسترده‌تری به خود می گیرد، بایستی ارتقای بصیرت دینی مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ایثار، اخلاص و ایمان را رمز عبور از گردنه حساس تاریخی کشور از جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان دانست و افزود: امروز با خودباوری و اعتماد به نفس جوانان ایرانی تهدیدها و تحریم های استکبار به فرصتی برای خودکفایی تبدیل شده و همین موضوع عامل اصلی در مخالفت دشمن با برنامه صلح آمیز هسته ای کشور است.

 

حجت الاسلام کاملی‌فر نقش دبیران مدارس در ارتقای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان را مورد تأکید قرار داد و گفت: معلمان مدارس بایستی ابتدا خود با ارتقای دانش و بصیرت ولایی با مواضع دشمنان آشنایی داشته باشند، سپس دانش‌آموزان را برای مقابله با فتنه‌های فرهنگی، عقیدتی و التقاطی آماده کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را ستون خیمه نظام اسلامی ایران دانست و با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمن از راه‌اندازی جنگ نرم، تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه است، گفت: القای شبهات سخیف و سطحی نسبت به مسأله ولایت مطلقه فقیه و همچنین جدایی میان مردم و روحانیت مهم‌ترین برنامه دشمنان در سال‌های گذشته بوده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات