۲۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۴۹۹۱۶
نابلسی:

ارسال سلاح به آشوب گران سوریه تهدیدی برای منطقه محسوب می شود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه صیدا لبنان ضمن محکوم کردن ارسال سلاح به سوریه گفت: ارسال سلاح به آشوب گران سوریه تهدیدی جدی برای منطقه محسوب می شود.
شيخ عفيف نابلسي


به گزراش خبرگزاری رسا به نقل از الجمهوریه اللبنانیه وزاره الاعلام، شیخ عفیف نابلسی مدیر حوزه علمیه مدرسه امام صادق (ع) بیروت، در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت زهرا (س) در جنوب شهر صیدا گفت: لبنان نسبت به کشورهای دیگر بیشتر تحث تاثیر بحران سوریه قرار گرفته است.


وی ضمن تاکید بر جلوگیر از ارسال سلاح به آشوب گران سوریه مخصوصا از مرزهای سوریه خاطر نشان کرد: مسلح کردن آشوب گران و مخالفین سوریه یک بازی خطرناک و یک تهدید برای کشورهای منطقه محسوب می شود.


خطیب جمعه شهر صیدا با اشاره به اهمیت وحدت تصریح کرد: همه مردم لبنان باید در مقابل دشمنان اتحاد خود را حفظ کنند و به منافع کشورشان بیندیشند و نگذارند دشمنان با ایجاد نفاق، فتنه و تحرک های سیاسی در منطقه در میان آنان نفوز کنند.


وی بیان کرد: مسوولین لبنان باید در مقابل بحران سوریه بی طرف باشند و مراقب دام های آمریکا و اسرائیل باشند و در دام آنان قرار نگیرند.


مدیر حوزه علمیه مدرسه امام صادق (ع) افزود: مساله انتخابات پارلمان لبنان یک مساله پیچیده و سخت نیست بلکه باید با رعایت قانون و قانون مداری لبنان را به اهداف خود برساند./994/ب901/ک

ارسال نظرات