۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۵۰۶۹۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

استفاده از آموز های قرآنی سبب ناامیدی دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک ابراز داشت: برای مقابله با توطئه و نقشه های شوم دشمنان اسلام باید به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارات(ع) توجه و تمسک کنیم.
آموزه هاي قرآني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت‌الاسلام سعید علیپور، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، امروز در مراسم بزرگداشت مقام شهدای این شهرستان، با بیان این که استفاده از آموزه های قرآنی می توان نقش ویژه ای را در تشکیل زندگی اسلامی ایفا کند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید سبک زندگی را منطبق با آموزه های قرآنی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی بیان داشت: دشمنان اسلام از پیشرفت های ملت ایران عصبانی هستند به همین دلیل سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف در صفوف مسؤولان و مردم می‌کنند.

حجت الاسلام علیپور همچنین در ادامه افزود: باید ملت ایران با هوشیاری، همچون گذشته امید کفار را تبدیل به یأس و نا امیدی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک مهم ترین جنگ افزار در مقابل توطئه های دشمنان را توجه و عمل به قرآن عنوان کرد و گفت: استفاده و بکارگیری کلام وحی سبب بصیرت دینی و سیاسی، وحدت کلمه و مانع دوری از خدا و دافع خود محوری می شود.

حجت الاسلام علیپور با بیان این که صهیونیزم جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار در فکر توسعه قدرت استعماری خویش در نظام جهانی به ویژه منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این دو نقطه فساد برای رسیدن به اهدف خود از هیچ کاری فروگذار نمی کنند و نمونه بارز آن تحمیل جنگ 8 ساله به ملت ایران و ایجاد ناامنی در منطقه است./9458/پ203/ب

ارسال نظرات