۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۵۰۸۹۸
در قم؛

سومین دوره بصیرت سیاسی ویژه طلاب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور از برگزاری دوره بصیرت سیاسی ویژه طلاب سراسر کشور در شهر مقدس قم خبر داد.
حجت الاسلام مقدمي مدير كل فرهنگي معاونت تهذيب

حجت‌الاسلام محمود مقدمی، مدیر کل فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری دوره بصیرت سیاسی ویژه طلاب سراسر کشور در شهر مقدس قم خبر داد.

وی با اشاره به این‌که در شهر مقدس قم سومین دوره بصیرت سیاسی برگزار می‌شود، ابراز داشت: دو دوره قبل در شهرهای تهران و شهرکرد برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این دوره از عصر روز سه شنبه، پنجم دی ماه آغاز شده و در عصر روز جمعه، هشتم دی ماه به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام مقدمی با بیان‌ این‌که در سومین دوره بصیرت سیاسی برای شرکت 250 نفر برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: در این دوره‌ تنها افرادی که موفق به کسب امتیاز لازم از دو دوره قبل شده و افرادی که از سوی معاونان تهذیب، مدیران و معاونان مدارس معرفی می‌شوند می‌توانند شرکت کنند.

وی ادامه داد: از آن‌جایی که افرادی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند رابط سیاسی حوزه با مراکز و مدارس حوزوی هستند از این‌رو شرکت برای عموم طلاب آزاد نبوده و تنها افراد معرفی شده جواز حضور در این دوره‌ها را دارند، همچنین در پایان دوره برای افراد شرکت کننده گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

حجت‌الاسلام مقدمی در پایان با اشاره به این‌که سومین دوره بصیرت سیاسی در مرکز آموزش امام علی(ع) واقع در ابتدای شهرک مهدیه برگزار می‌شود ابراز داشت: این دوره با حضور استادانی همچون؛ اسدالله بادامچیان، قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام آقا تهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید عباس موسویان، عضو شورای مشورتی بانک مرکزی، حجت‌الاسلام ابوطالبی،‌ استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام خدامراد سلیمانیان، مدیر مرکز مشاوره حوزه علمیه قم و منوچهر محمدی برگزار می‌شود./993/ت302/پ

ارسال نظرات