۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۵۱۱۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ترویج فرهنگ ایثار مهم ترین اصل در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مهم ترین اصل در مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه مراغه در سخنانی با اشاره به آرمان و هدف شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و اقتدار کنونی نظام اسلامی مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

 

وی با تأکید بر این‌که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به معنای تجدید بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: پایبندی، پایداری و نهادینه کردن سیره عملی شهدا در جامعه نظام اسلامی را بیمه خواهد کرد، توصیه مهم و اکید قریب به اتفاق وصیت نامه های شهدا ولایت مداری و تبعیت از رهبری بوده است.

 

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که خون پاک شهدا نظام اسلامی ایران را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون داشته است، گفت: امام راحل حقیقتی ماندگار بیان فرمودند که امروز راهگشای امت اسلامی و انقلابی منطقه در جریان بیداری اسلامی است، بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مهم ترین اصل در مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم بر توطئه های روزافزون دشمنان نظام فائق آئیم، باید به مکتب شهدا تکیه کنیم، جوانان ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که با الهام از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) می‌توان دشمنان را در اهداف شومشان ناکام گذاشت.

 

وی با تأکید بر این‌که پیمودن راه شهدا نیازمند شناخت دقیق و بصیرت است، گفت: بصیرت تنها در سایه ولایت مداری محقق می شود، چنانکه شهدای گرانقدر با تبعیت از ولایت توانستند به بصیرتی دست یابند که سعادت دنیوی و اخروی را به ارمغان آورند، از این رو پاسداری و صیانت از خط، فکر و اندیشه شهدا ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام ولایی خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با فتنه‌های دشمنان شد و با تشریح رسالت دانشجویان در ادامه راه شهدا اظهار داشت: استفاده بهینه از فرصت‌ها، مجاهدت علمی، پشتکار، جنبش نرم افزاری، همدلی و وحدت وظیفه خطیر امروز دانشجویان رای اعتلای نظام اسلامی است./935/پ202/ب

ارسال نظرات