۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۳۱۴
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

رهبری با هدایت مردم و بصیرت افزایی کودتای مخملی دشمنان را خنثی کردند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ویژه رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی کودتای مخملی دشمنان در فتنه 88 گفت: ایشان سردار توانمند میدان مصاف با فتنه گران بودند و بی شک نقش اول این حماسه از آن رهبری است.
آيت الله خاتمي

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که بی تردید نقش اول در حماسه 9 دی از آن رهبر معظم انقلاب است، گفت: ایشان با بصیرت افزایی و هدایت مردم کودتای مخملی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همه می دانند رهبر معظم انقلاب سردار توانمند میدان مصاف با فتنه گران بود که با عنایت و یاری خداوند و حمایت مردم متعهد توانستند کشور را از این بحران عبور دهند.


امام جمعه موقت تهران حماسه 9 دی را تجلی تولی و تبری ملت ایران دانست و اظهار داشت: مردم با این حرکت عشق و علاقه خود به ولایت را ابراز کردند و همچنین نسبت به دشمنان انقلاب تبری جستند؛ این حماسه بیعت مجددی با نظام اسلامی بود.


آیت الله خاتمی عظمت حماسه 9 دی را به دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: همان گونه که جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را در برابر تهاجم بیگانگان بیمه کرد، این حماسه نیز چنین نقشی را در عرصه تهاجم داخلی و در مصاف با دوست های دشمنان ایفا کرد.

 

وی به نقش حساس و ارزنده عنصر بصیرت در حماسه 9 دی اشاره کرد و ابراز داشت: ملت بصیر ما در این روز نیز همانند حماسه های دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی با ولایت و نظام تجدید بیعت کردند./928/ت302/ج

ارسال نظرات