۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۵۱۳۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

توطئه های دشمنان نظام اسلامی توقف ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که توطئه های دشمنان نظام اسلامی توقف ناپذیر است، گفت: نباید اجازه داد حوادث تلخ فتنه 88 تکرار شود.
حجت الاسلام كاملي فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع فرماندهان سپاه و بسیج این استان با تأکید بر این‌که ساکتین فتنه 88 با بی‌بصیرتی ولایت را تنها گذاشتند، اظهار داشت: حماسه 9 دی عبرت‌هایی ماندگار برای ملت به ویژه نخبگان به همراه داشت که توجه به آن می تواند در حرکت رو به رشد نظام اهمیت بسزایی داشته باشد.

 

وی با تأکید بر این‌که مردم در حماسه 9 دی تمام دستورالعمل‌ها جنبش سبز در براندازی نظام اسلامی را بر باد فنا دادند، خاطرنشان کرد: حقیقت ماندگاری حماسه 9 دی در بصیرت و ولایت مداری مردم نهفته است.

 

حجت الاسلام کاملی فر افزود: پیام 9 دی سال 88 این است که نظام اسلامی ایران از رکن ولایی و مردمی برخودار است و مادامی که ملت و ولایت پیوندی عاطفی و معنوی دارند، دشمنان هیچگاه نخواهند توانستند در صفوف به هم فشرده امت اسلامی نفوذ کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل مقدس‌ترین عامل پیوند و همبستگی ملت ایران را الهام از مکتب عاشورایی و عمل در لحظه دانست و افزود: مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 چشم جهانیان را خیره کرد، از این رو دشمنان برای گریز از رسوایی که به بار آورده بودند، به دنبال اغتشاش و آشوب برآمدند.

 

حجت الاسلام کاملی فر حضور آگاهانه مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری را مایه آبرو و حیثیت نظام دانست و خاطرنشان کرد: با مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 در حقیقت یک رفراندوم واقعی در تثبیت جمهوریت نظام به نمایش درآمد، به یقین در انتخابات سال آینده نیز شاهد تکرار این حماسه خواهیم بود.

 

وی با بیان این‌که توطئه های دشمنان نظام اسلامی توقف ناپذیر است، گفت: نباید اجازه داد حوادث تلخ فتنه 88 تکرار شود، عده ای درصدد همسویی با حرکت انحرافی و فتنه‌انگیزی در داخل کشور هستند، بایستی هوشیار بود و اجازه نداد رسانه‌ای غربی جایگاه ولایت و امامت را مورد آماج حملات تخریبی خود قرار دهند./935/پ202/ب

ارسال نظرات