۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۵۱۵۰۴
رییس شورای هماهنگی آذربایجان‌شرقی:

حماسه 9دی، تیرخلاصی بر پیشانی فتنه88 بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی‌زاده حماسه 9 دی را تیر خلاصی بر پیشنانی فتنه 88 دانست و افزود: حضور حماسی و بابصیرت ملت آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه های براندازی دشمنان خارجی بود،
حماسه 9دی، تیرخلاصی بر پیشانی فتنه88 بود

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که خروش مردم ولایت‌مدار تبریز در تجمع و راهپیمایی پرشور 8 دی مقدمه‌ای برای خلق حماسه 9 دی در سراسر کشور بود، اظهار داشت: حضور کم نظیر مردم تبریز در هشت دی پاسخی جدی به حرمت شکنان عاشورای حسینی بود.

 

وی خطرنشان کرد: ملت آگاه، فهیم، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز یک روز قبل از 9 دی وارد میدان شدند و سخنان کوبنده آیت الله مجتهدشبستری در جمع معترضان به هتاکان عاشورای حسینی، در حقیقت حماسه ای در جهت اثبات آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ولایت بود.

 

حجت الاسلام تقی زاده‌ حماسه 9 دی را تیر خلاصی بر پیشنانی فتنه 88 دانست و افزود: حضور حماسی و با بصیرت ملت آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه های براندازی دشمنان خارجی بود، به عبارت بهتر آخرین میخ بر تابوت فتنه با حماسه 9 دی کوبیده شد، در این روز بزرگ و تاریخی، دست خدا و روح مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کمک ملت ایران آمده و مردم بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی توکل به خدا، پیروی از ولایت فقیه و بصیرت را عامل پیروزی ملت ایران بر فتنه‌گران دانست و گفت: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 حجت را بر همه تمام و نشان دادند دشمن حقیقی اسلام، استکبار جهانی است. بصیرت ملت ایران در حماسه نهم دی ماه نشات گرفته از برکات وجودی ولایت فقیه بود.

 

وی همچنین با تأکید بر این‌که نباید از امدادهای الهی و قداست عاشورا در خنثی شدن فتنه های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: در شرایطی که تجزیه طلبان، سلطنت طلب ها، منافقین، توده ای ها، مارکسیست ها، ملی گرایان و تعدادی از اصلاح طلبان خودباخته در جریان فتنه متحد و هم قسم شده بودند، ولایت‎‌مداری ملت موجب خنثی شدن فتنه 88 شد.

 

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری حوادث فتنه سال 88 اظهار داشت: تحت الشعاع قراردادن حضور گسترده مردم در انتخابات، ادعای تقلب و اهانت به ولایت فقیه و مقدسات دینی چیزی نبود که ملت ایران بتوانند به راحتی از آن چشم‌پوشی کنند، در آن دوران آنان‌که دم از قانون و قانون‌گرایی می زدند خود با زیرپا گذاشتن قانون طیف ضد انقلاب را گستاخ‌تر از گذشته به میدان آوردند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی شعارهای انحرافی در تجمع‌های غیرقانونی، اردوکشی به خیابان ها، شکستن حرمت و قداست عاشورا و آتش زدن پرچم های عزای حسینی را از دیگر گناهان نابخشودنی فتنه گران دانست و افزود: باید هر لحظه گوش به فرمان ولایت بود و مرعوب فریب ادعاهای واهی فتنه‌گران نشد./935/ت302/ب

ارسال نظرات