۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۵۱۶۲۵
امام جمعه کرمانشاه:

حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: 9 دی یکی دیگر از درس‌هایی بود که مردم برای همیشه به دشمنان دادند.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز عمده کارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم انجام داده‌اند و در زمان خطر و بروز مشکلات مردم مسائل را کنترل و مدیریت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: پس از ورود امام خمینی‌(ره) به ایران مردم برنامه‌های انقلاب را مدیریت کرده و کمیته ها را تشکیل دادند و از انقلاب خود پاسداری کردند، حفاظت از محله ها، شهرها و نیز تاسیس نهادهایی نظیر سپاه پاسدارن و جهادسازندگی توسط مردم انجام شد.

 

امام جمعه کرمانشاه افزود: هر زمان که خطری انقلاب را تهدید کرده است، مردم حضور به موقع داشته و مشکلات پیش رو را رفع کردند، در ماجرای 9 دی سال 88  باز هم مردم وارد میدان شده و فتنه و فتنه گران را زیر پای خود گذاشتند.

 

وی تصریح کرد: پس از اهانت و جسارت به روز عاشورا و مقام حضرت سید الشهدا(ع) مردم پاسخ آشوبگران را داده و سیلی آخر را به گمراهان زدند، کسانی هم که تا آن زمان عمق گمراهی و فتنه گری دشمنان و فریب خوردگان داخلی برایشان مشخص نبود آگاه شده و به سیل خروشان مردم با بصیرت پیوستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: 9 دی سراسر ایران حضور مردم و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل بود و این حرکت مردم باعث رانده شدن فتنه گران شد و دشمنان ما که آشنایی با مردم مسلمان ایران نداشتند و به طمع افتاده بودند پاسخ خود را گرفتند.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان فزود: 9 دی سیلی مردم بود به صورت دشمنان و فتنه گران، این روز یکی دیگر از درس هایی بود که مردم برای همیشه به دشمنان داده و نشان دادند تا آخرین قطره خون خود بر سر آرمان های انقلاب و بیعت با امام و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند./967/ت302/س

ارسال نظرات