۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۵۲۲۳۴
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

ایران ثابت کرد اردوغان در حمایت از غزه ادعای واهی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که جنگ هشت روزه و کمک ایران به غزه ثابت کرد که اردوغان در جهت حمایت از غزه ادعای واهی می کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در این باره با صداقت عمل کرد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر جمعه در همایش پیشگامان بصیرت، مدافعان ولایت که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حسینه گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد، گفت: از قبل به فرعون پادشاه ستمگر مصر در زمان حضرت موسی(ع) گفته بودند که فردی ظهور می‌کند و حکومتت را از میان برخواهد داشت.
وی افزود: فرعون تمام تلاش خود را برای مبارزه با این فرد پیش از تولد، حین تولد و بعد از تولد وی به کار گرفت اما اراده خداوند بر براندازی حکومت فرعون محقق شد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که ایران با صداقت از غزه حمایت کرد و خداوند نیز در این موضوع وعده خود را محقق ساخت،‌ خاطرنشان کرد: ایران با موشک‌های فجر 5 تنها حمایت‌کننده واقعی غزه و لبنان بود و نشان داد که اردوغان در حمایت از غزه ادعاهای واهی می‌کند.
وی ادامه داد: ایران از سوریه نیز حمایت خود را اعلام کرده است و خداوند نیز وعده یاری نظام اسلامی را محقق ساخته و ایران اکنون نقش تعیین‌کننده‌ای در معادلات جهانی دارد.
غیبت امام زمان به دلیل آماده نبودن مردم است
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولد امام زمان(عج) را نیز یکی دیگر از نمونه‌های تحقق اراده الهی خواند و اضافه کرد: مادر امام زمان(عج) نیز با وجود خفقان الهی امام زمان(عج) را به دنیا آورد، همه اراده‌های دستگاه کفر و استکبار آن زمان بسیج شد که این فرزند متولد نشود اما خداوند وعده خود را محقق کرد.
وی ابراز داشت: در حال حاضر نیز اراده خدا در یاری کردن مؤمنان در تقابل با جبهه استکبار و کاخ سفید قرار گرفته است،‌ اما این زمان تفاوتی با داستان حضرت موسی(ع) و نرجس خاتون دارد و آن این است که اراده و خواست مردم در تحقق اراده الهی در زمان حاضر نقش اساسی دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مردم آماده و حاضر بودند امام زمان(عج) غایب نمی‌شد،‌ اگر امام معصوم در این ناآمادگی مردم ظهور کند منزوی یا کشته می‌شود.
وی با بیان این‌که ولایت‌مداری درجاتی دارد، ادامه داد:‌ در حدیث است که اگر حمزه و جعفر در زمان ماجرای سقیفه حضور داشتند، علی(ع) را کشان کشان به مسجد نمی‌بردند، در آن زمان مقداد و سلمان حضور داشتند اما باز امام صادق(ع) می‌فرماید اگر حمزه و جعفر بودند این واقعه اتفاق نمی‌افتاد.
خانواده شهدا چهره شاخص زمینه‌ساز ظهور امام زمان هستند
وی پنج آمادگی را زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواند و اضافه کرد: آمادگی فردی،‌ ایجاد حکومت دینی قبل از ظهور حضرت، تقویت و ایستادگی پای این حکومت،‌ تحول در منطقه خاورمیانه و تزلزل در حکومت استکبار آمادگی‌های زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) هستند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: برخی اهل نماز و خمس و زکات هستند اما برای انقلاب کاری نکردند،‌ افراد باید سبب‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شوند،‌ افراد مذهبی و دین‌دار دو دسته هستند، دسته‌ای دین فردی را عمل کردند و کاری برای امام زمان(عج) انجام نداند اما بسیاری زندان، شکنجه‌ها و سختی‌های بسیاری را در راه ظهور آن حضرت تحمل کردند.
وی ابراز داشت: در احادیث ظهور به تشکیل نظام جمهوری اسلامی اشاره شده است، در آن حدیث آمده که مردی از قم قیام می‌کند و مردانی با او همراه می‌شوند که مانند پاره‌های آهن هستند و زمینه ظهور حضرت را فراهم می‌آورند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: این حکومت همراه با فتنه‌هایی همچون نهضت آزادی، جریان بنی‌صدر، جریان آقای منتظری، جریان اصلاح‌طلبان و فتنه 88 همراه بود و کسانی که سبب و زمینه ‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) هستند در برابر این فتنه‌ها ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.
وی ابراز داشت: بدون تردید باید در لیبی، مصر و عراق تحولاتی به وجود می‌آمد، خاورمیانه باید تغییر می‌کرد و این انقلاب‌ها زمینه‌ساز ظهور حضرت شدند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری و مدیریت این پنج آمادگی به عهده ملت ایران و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، در میان مردمی که بار این آمادگی را بر دوش می‌کشند خانواده شهدا جزو سردمداران و چهره‌های شاخص زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) محسوب می‌شوند./914/پ202/ج
ارسال نظرات