۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۵۲۲۹۹
در ویژه برنامه پرسمان اربعین رادیو معارف؛

سبک زندگی معصومان مورد بررسی قرار می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در ویژه برنامه «پرسمان اربعین» به پرسش‌هایی در مورد سیره پیامبر اکرم(ص) ، امام حسن(ع)، امام حسین(ع) و امام رضا(ع) پاسخ می‌دهد.
پرسمان اربعين

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، به مناسبت ایام دهه آخر ماه صفر و مناسبت‌های واقع در آن که به ترتیب اربعین حسینی، شهادت حضرت رسول اکرم صلی الله(ص)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع)هستند، ویژه برنامه «پرسمان اربعین» از این رادیو با هدف پاسخ به پرسش‌های اعتقادی، تاریخی و سیاسی با توجه به سیره این معصومین بزرگوار، پخش می‌شود.

 

در این ویژه برنامه به ترتیب سه برنامه به پرسش‌های شنوندگان در مورد مسایل اعتقادی، تاریخی و سیاسی مربوط به اربعین حسینی و سیره امام حسین(ع)، سه برنامه به سؤالات سیاسی، اعتقادی و تربیتی بر اساس سبک زندگی نبوی، دو برنامه به سؤالاتی در مورد سیره امام حسن(ع) و دو برنامه نیز به پرسش‌هایی که در ارتباط با سیره امام رضا(ع) است با استفاده از کارشناسان برنامه پاسخ می‌دهد.

 
کارشناسان این برنامه ححج اسلام قوامی،  وحدتی شبیری، رهدار، محمد تقی قادری، مهدی پیشوایی، سید علیرضا تراشیون و احمد پناهیان هستند.
ویژه برنامه «پرسمان اربعین» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی محمد حسین‌پور و مجری کارشناسی مرتضی بهرامی خشنودی از 12 تا 23 دی‌ماه مصادف با دهه آخر ماه صفر از ساعت 16 تقدیم شنوندگان رادیو معارف می‌شود./907/د102/پ
ارسال نظرات