۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۵۳۵۷۱

برنامه‎های ستاد بزرگداشت دهه فجر در خراسان رضوی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی غبار روبی سه مزار در مرکز استان را در روز19 بهمن‌ و نور افشانی 22 نقطه از شهر مشهد در شب 22 بهمن در ساعت 21 همزمان با بانگ الله ‌اکبر را از مهم ترین برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان رضوی دانست.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید محمد سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی ظهر امروز30 دی در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان به تشریح برنامه های یوم الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: برطبق دستورالعمل‌های سی‌و چهارمین بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی26 کمیته مانند طرح و برنامه، حوزه و روحانیت، انجمن و هیئت‌های مذهبی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، مساجد، فضاسازی و تبلیغات شهری، ورزش و جوانان، ارتباطات و اطلاع‌رسانی و نیروهای مسلح در این ستاد  تشکیل شده است.

وی در خصوص اولین روز از ایام الله دهه فجر تصریح کرد: از آنجا که 12بهمن امسال با روز پنج‌شنبه مصادف شده و این روز در مدارس سراسر کشور تعطیل است بنابراین در روز 11 بهمن ‌ماه زنگ گلبانگ انقلاب نواخته می‌شود.

حجت الاسلام سلطانی افزود: گلباران کردن خیابان‌ها در روز 12 بهمن ماه، غبارروبی سه مزار در مرکز استان در روز 19 بهمن‌ و نور افشانی22 نقطه از شهر مشهد در شب 22 بهمن در ساعت 21 همزمان با بانک الله‌اکبر از دیگر برنامه های این ستاد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی در خصوص ویژه برنامه های 22 بهمن نیز در استان تصریح کرد: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال برخلاف سال های گذشته که از خیابان 15 خرداد تا حرم مطهر انجام می شد، امسال به دلیل مسائل ترافیک شهری با همکاری شهرداری از میدان شهدا تا میدان بیت‌المقدس انجام می‌شود.

محمدحسین فروزان‌مهر، استاندار خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان این که دهه فجر امسال به خاطر پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر از اهمیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: اتاق فکر استکبار از هم‌اکنون مشغول طراحی است.

وی درادامه به تشریح وضعیت تحریم و شرایط اقتصادی در حال حاضر در کشور پرداخت و اظهار داشت: در واقع حضور پرشور و منسجم مردم در یوم‌الله فجر طراحی‌های اتاق فکر استکبار را از بین می‌برد./934/پ203/ب

ارسال نظرات