۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۷۷۷
مسؤول غرفه سبک زندگی اسلامی در نمایشگاه کتاب خوزستان:

گسترش سبک زندگی اسلامی ایجاد سامانه مطالعاتی را می‌طلبد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه سبک زندگی اسلامی در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان تصریح کرد: پیش زمینه گسترش و تبیین آسان سبک زندگی اسلامی تشکیل سامانه مطالعاتی پیرامون این موضوع را می طلبد.
حجت الاسلام داوودي

حجت الاسلام فرهاد داودی، کارشناس دینی و مسؤول غرفه سبک زندگی اسلامی در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: یکی از تعاریف سبک زندگی بخش غیر تمدن اسلامی است.

وی با بیان این که تبیین حقیقت تمدن اسلامی نخستین کار اجرای سبک زندگی خواهد بود تصریح کرد: دین مبین اسلام این توانایی را دارد که در درون خویش دستور العمل زندگی دینی را تشکیل دهد.

کارشناس دینی در ادامه به تشکیل سامانه سرفصل های سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد سرفصل های مدون و بررسی شده می توانند مقوله سبک زندگی دینی را به صورت آسان در جامعه گسترش دهد.

مسؤول غرفه سبک زندگی اسلامی در هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با بیان این که یک فرد عادی که مانند مردم زندگی روزمره خود را می گذراند چگونه سبک زندگی دینی را در نهاد خانواده خود پیاده کند، خاطرنشان کرد: بزرگترین منبع و دستورالعمل برای این سبک قرآن و اهل بیت(ع) است؛ چرا که آیات و روایت مختلفی پیرامون زندگی سالم ذکر شده است.

حجت الاسلام داودی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های برگزار شده این نمایشگاه بیان داشت: برگزاری کارگاه های مشاوره خانواده، توزیع بروشور های سبک زندگی بنابر فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی از مهم ترین برنامه ها در این غرفه هستند.

وی با بیان این که از ابتدا گشایش نمایشگاه کتاب تاکنون بیش از 100 مشاوره سبک زندگی برگزار شده است خاطرنشان ساخت: بیشترین قشر مراجعه کننده به این غرفه را جوانان تشکیل می داد که خوشبختانه برای نخستین بار استقبال خوبی از نمایگاه شده است./9458/ت302/پ

ارسال نظرات