۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۵۴۱۴۲
مدیر عامل مجتمع فرهنگی نور خبر داد؛

ساماندهی هشتاد مسجد در مناطق محروم قم

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مجتمع فرهنگی نور از ساماندهی هشتاد مسجد در منطقه نیروگاه قم به منظور ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی خبر داد.
حسن محمدي‌تبار، مدير عامل مجتمع فرهنگي نور
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حسن محمدی‌تبار، مدیر عامل مجتمع فرهنگی نور با اشاره به شناسایی هشتاد مسجد و فعال‌سازی کانون‌های آنها، گفت: 102 مسجد در منطقه نیروگاه وجود دارد که از این تعداد هشتاد مسجد ضمن فعال‌سازی، ساماندهی شده است.
وی اظهار کرد: تشکیل انجمن‌های همیاران و خیرین فرهنگی، فعالان فرهنگی جوانان از بین جوانان متدین و متخصص محل، حلقه‌های معرفت مساجد، قرآن و معارف در مساجد و گزینش رابطان بین مساجد و مجتمع فرهنگی نور از جمله اقدامات انجام شده در این مساجد است.
مدیر مجتمع فرهنگی نور ادامه داد: برگزاری جلسات محفل انس با قرآن، مسابقه پیامکی در مساجد، کلاس‌های مشاوره و آموزش خانواده و پشتیبانی از برخی از فعالیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی در مساجد از دیگر فعالیت‌های مساجد منطقه نیروگاه است.
وی پشتیبانی از کلاس‌های آموزش قرآن، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و شناسایی و پرورش افراد نخبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و آموزشی را از دیگر اقدامات مجتمع فرهنگی نور در این مساجد ذکر کرد.
محمدی‌تبار خاطرنشان کرد: اعضای فعال مساجد می‌توانند با دریافت تسهیلات ویژه از امکانات استخر، سینما، کلاس‌های آموزشی و ورزشی مجتمع نور استفاده کنند.
وی با اشاره به اولویت‌بندی مساجد منطقه نیروگاه گفت: مساجد اطراف منطقه نیروگاه از اولویت‌ در زمینه برنامه‌ریزی و ارائه خدمات برخوردار هستند.
شایان ذکر است، افراد متقاضی شرکت در برنامه‌های مساجد زیر‌پوشش برنامه‌های مجتمع فرهنگی نور می‌توانند عدد 107 را به همراه نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی 3000856110 ارسال کنند./907/د102/ی
ارسال نظرات