۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۵۴۳۲۴
مدیر مؤسسه حکمت علوی:

اخلاق کاربردی در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤوسسه حکمت علوی با تاکید بر این که اخلاق کاربردی در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیازمند خودسازی هستیم و باید شهدای گرانقدر را به نحوی ارزنده به مردم معرفی کنیم.
اسماعيل منصوري لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اسماعیل منصوری لاریجانی، مدیر مؤوسسه حکمت علوی امروز در همایش نقش منطقه لاریجان در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل که در حسینیه روستای بایجان برگزار شد با بیان این که منطقه لاریجان نقش بسیار مؤثری را در حماسه ششم بهمن داشت و مردم این منطقه مجال خودنمایی را به بیگانه‎ ها ندادند، گفت: باید بازماندگان حماسه مردم آمل را تجلیل کنیم و از ظرفیت های ارزنده آنان به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

 

منصوری لاریجانی با اشاره به این که کسانی که در راه قرآن و ولایت تلاش کنند از درخشش خاصی برخوردار هستند، بیان داشت: ظرفیت موجود در چنین افرادی می تواند راهگشای مشکلات امروز ما باشد و به واقع دفاع مقدس سبب شده است که چنین ظرفیت های ارزنده ای را شناسایی کنیم.

 

وی با بیان این که مردم آمل دارای ظرفیت معنوی والایی بودند، خاطرنشان کرد: این استعداد سبب شد تا مردم این شهرستان با بصیرت و دشمن شناسی شایسته ای به مقابله با دشمنان بپردازند.

  

منصوری لاریجانی با بیان این که برای ایجاد وحدت، قدرت و امنیت باید فرهنگ سازی در بحث اخلاق صورت گیرد، بیان داشت: امروز متأسفانه جامعه ما دچار مشکلات اخلاقی است که باید برای رفع آن چاره اندیشی شود.

 

وی با تاکید بر این که اخلاق کاربردی در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیازمند خودسازی هستیم و باید شهدای گرانقدر را به نحوی ارزنده به مردم معرفی کنیم.

 

مدیر مؤسسه حکمت علوی با بیان این که مدیریت فرهنگی دولت باید در راستای استفاده درست از توانمندی ها باشد، گفت: باید به نحوی درست شهدا را کشف کرده و به مردم معرفی کنیم که این امر می تواند اثرگذار باشد.

 

منصوری لاریجانی با اشاره به این که مهم ترین دل نگرانی رهبر معظم انقلاب در این است که شما بسیجیان و مردم در فشار اقتصادی هستید، بیان داشت: رفع فشارهای اقتصادی در گرو تولید ملی و حمایت از آن است که باید به آن توجه خاصی صورت گیرد.

 

وی در پایان با بیان این که روحانیان نقش ارزنده ای در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند، خاطرنشان کرد: این قشر جامعه باید در راستای تولید فرهنگی حرکات خوبی را داشته باشد./950/پ202/ب

ارسال نظرات