۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۵۴۷۸۵

ویژه‌برنامه های دهه فجر در استان اردبیل اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری بیش از 400 برنامه در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
دهه فجر

حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل به تشریح ویژه‌برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: پس از تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان، ویژه برناه های مختلفی برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شد.

 

وی با بیان این‌که 22 کمیته اجرایی ستاد دهه فجر به مدت 10 روز در استان اردبیل با مشارکت‌های مردمی اقدام به برگزاری بیش از 400 ویژه برنامه خواهند کرد، گفت: با توجه به تقارن برنامه‌های دهه فجر با هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، اغلب برنامه ها با رویکرد موضوعی به مسأله وحدت و اتحاد مسلمین اجرایی می شود.

 

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به این‌که سعی شده تا برنامه ها به صورت مردمی و به همت اهالی روستاها و شهرهای استان اجرایی شود، گفت: محور اصلی برنامه‌ها تبلیغ و تبیین ارزش‌های دینی و مکتبی انقلاب اسلامی همراه با ایجاد نشاط معنوی میان اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، ترویج اصل ولایت مطلقه فقیه، آشنایی با مبانی و صبغه دینی انقلاب اسلامی مورد توجه دست‌اندرکاران برگزاری جشن های دهه فجر در استان اردبیل است، افزود: 21 کمیته برنامه‌ریزی نیز در دهه فجر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برنامه ها متناسب با حال و هوای دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 مطابقت داشته باشند.

 

وی با بیان این‌که تأکید بر نقش مردم انقلابی اردبیل در روند پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه خواهد بود، تصریح کرد: اوج برنامه‌های دهه فجر در 22 بهمن و راهپیمایی اقشار مختلف مردم اردبیل تجلی خواهد یافت، افزون بر این‌که ویژه برنامه های مختلفی در حاشیه این راهپیمایی تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام نظرپور با بیان این‌که برگزاری کیفی ویژه برنامه های دهه فجر امسال نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: اگر بتوانیم ماهیت و هویت اصلی انقلاب اسلامی را به نسل جوان جامعه تبیین کنیم، دیگر نگران آینده نظام نخواهیم بود، چراکه نسل پویا، بانشاط و پرانرژی اکنون با دستاوردهای مهم علمی و صنعتی توانسته انقلابی دیگر در جهان امروز به پا کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه بهترین شیوه قدرشناسی از نعمت انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام ولایی، خون شهدا و مجاهدت های علمای مبارز به ویژه امام راحل را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و افزود: ملت ایران در طول سه دهه گذشته نشان داده که هرگز با طاغوتیان بیعت نخواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی تکیه‌گاه ملت‌های مظلوم و مستضعف منطقه و جهان است، به دلیل نفوذ آرمان های اصیل انقلاب اسلامی در قلوب آزادیخواهان و عدالت‌طلبان سراسر دنیا است، باید با استقامت مقابل توطئه های دشمنان بار دیگر نشان دهیم که دست از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا بر نخواهیم داشت./935/ت302/ب

ارسال نظرات