۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۵۴۹۵۲

80 ویژه برنامه دهه فجر در مساجد آذربایجان شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی از اجرای 80 ویژه برنامه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مساجد این استان خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان شرقی گفت: برگزاری آیین تجلیل از نفرات برتر جشنواره قرآنی کانون های مساجد با عنوان ˈمدهامتانˈ با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از جمله این برنامه ها است.

 

وی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان ها و برپایی نشست صمیمی با حضور مسؤولان فرهنگی و مدیران مسؤول کانون های مساجد و تقدیر از جوانان متولد 57 استان را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

 

هادی نیا، برگزاری 25 مسابقه فرهنگی و کتابخوانی به صورت محلی، انجام مسابقات ورزشی فوتسال با عنوان جام انقلاب و برپایی مسابقات ورزشی دو همگانی و عمومی توسط دو باب از کانون ها، برگزاری مسابقه پیام کوتاه دهه فجر به وسیله دو باب از کانون های فرهنگی هنری شهرستانی و دبیرخانه هماهنگی کانون های مساجد و اهدای جایزه به برندگان، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی(عفاف و حجاب) به همت کانون فرهنگی هنری بصائر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسابقه مقاله نویسی فجر و انقلاب اسلامی از سوی کانون های فرهنگی هنری امام حسن(ع) و شهید فهمیده عجبشیر را از جمله برنامه های این ستاد عنوان کرد.

 

هادی نیا همچنین از برپایی دو نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی و جنگ نرم دشمنان با محوریت کانون های شهدای جان آقای مرند و معلم شهید خمارلو خبر داد.

 

مسؤول دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، بهره برداری از شش باب کانون و کتابخانه، تجهیز 33باب از کتابخانه ها و قرائتخانه های مساجد با 35هزار جلد کتاب، صدور مجوز 30 باب از کانون های فرهنگی و هنری کتابخانه قرائتخانه تازه تاسیس از برنامه های این دبیرخانه در گسترش کمی و کیفی فعالیت کانون های مساجد است که به مناسبت ایام الله دهه فجر اجرا می شود./935/د102/ب

ارسال نظرات