۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۵۵۴۱۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی نهضت بیداری اسلامی را مدیریت کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: تنها راه مقابله با توطئه اقتصادی دشمن، حفظ وحدت، بصیرت و توجه به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع بسیجیان شهرستان چاراویماق با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

 

وی با تأکید بر این‌که چهره شهرها و روستاها امروز پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت‌تر از دوران سیاه حکومت رژیم ستمشاهی شده است، خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران در راستای سیاست محرومیت‌زدایی بوده است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که عده‌ای به دنبال زیرسؤال بردن دستاوردهای بسیار ارزشمند و بزرگ انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: برخی از معاندان و به تبع آن عده ای تنگ‌نظر با مشاهده کوچکترین ضعف و اشکال جزئی در امور، تمام نظام را زیرسؤال می برند و همواره به دنبال ایجاد فضای ناآرام در داخل کشور هستند.

 

وی با بیان این‌که نباید با برخی اعمال، گفتار و حتی سکوت در مقابل فتنه‌گران و معاندان نظام اسلامی، به خون شهدا و مجاهدت علمای شیعه به‌ویژه امام راحل خیانت شود، گفت: اگر امروز دشمنان با اعمال تحریم‌های اقتصادی به دنبال راه‌اندازی جنگ روانی در کشور هستند، بایستی هوشیار بود و ناآگاهانه در پازل دشمن قرار نگریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: ملت ایران در طول سه دهه گذشته با تحریم‌های مختلف اقتصادی مواجه بوده‌اند و اعمال تحریم‌های جدید تازگی برای مردم ندارد، از این رو با توجهی عمیق به توصیه های رهبری خواهیم یافت که تنها راه مقابله با توطئه اقتصادی دشمن، حفظ وحدت، بصیرت و توجه به اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی است.

 

حجت الاسلام ولایی افزود: آن اقتصادی تاب ایستادگی در برابر تحریم ها و خصومت های مغرضانه دشمنان را دارد که در شرایط تحریم بتواند به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد، استکبار برای ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین آنان با نظام تلاش می کند و هوشیاری همه در برابر این توطئه ها ضروری است.

 

وی ایجاد نقطه امید از داخل برای دشمنان را خیانت به نظام و خون شهدا دانست و تداوم آرمان های انقلاب اسلامی ایران را تنها در ایستادگی و بصیرت ملت در مقابله با ترفندهای شوم استکبار جهانی ارزیابی کرد و گفت: امروز این نظام به الگویی برای مردم آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است، انقلاب اسلامی توانسته نهضت عظیم بیداری اسلامی در خاورمیانه را مدیریت کند./935/پ202/ب

ارسال نظرات