۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۵۵۵۴۰
آیت الله موسوی جزایری:

مردم با وحدت دشمنان را ناکام کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان وحدت مردم را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان نظام دانست و گفت: توکل بر خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اجازه نمی دهد که اندیشه های غربی در کشور رخنه کند.
مردم با وحدت دشمنان را ناکام کرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار عشایر این استان، با بیان این که دشمن در طول این 34 سال با طراحی توطئه های مختلف درصدد محو این انقلاب بوده است، اظهار داشت: همدلی و همبستگی ملت اسلامی مانع بزرگی است که اجازه نمی دهد اندیشه های دشمن محقق شود.


وی به دو مانع اصلی جلوگیری از تحقق تفکرات دشمن در کشور اشاره کرد و گفت: توکل بر خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اجازه نمی دهد که اندیشه های غربی در کشور رخنه کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که نظام سلطه با تفرقه افکنی میان مذاهب و قومیت های مختلف در کشور می خواهد به هدف خود برسد، تصریح کرد: مردم کشورمان با برادری، در برابر توطئه های دشمن هیچ لغزشی که منجر به اتفاقات جبران ناپذیر می شود را مرتکب نخواهند شد.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه سخنانش عشایر را سنگرداران محافظت از آرمان های اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: استان خوزستان با وجود قومیت های مختلف، مانند نگینی در کشور درخشان است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی دیگر در اندیشه جنگ فیزیکی با ایران نیست، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمنان از راه ناتوی فرهنگی وارد و خواستار نابودی عقاید ملت هستند و مهم ترین راه برای مقابله با این مقوله تلاش برای کار فرهنگی است.

 

وی با اشاره به این که هر چه کشورها روابط نامطلوبی با رژیم غاصب اسراییل داشته باشند آمریکا حمایت خود را از این رژیم بیشتر می کند، تأکید کرد: دولتمردان آمریکایی می دانند که رژیم صهیونیستی، رژیمی غاصب و خونخوار است، ولی چون منافعش در حمایت از این رژیم نهفته، از آنها حمایت می کند.

 

نماینده مجلس خبرگان ابراز داشت: قدرت نظامی کشورمان از سال های گذشته بیشتر و قوی تر شده است، در روز های قبل نیز شاهد رونمایی از پیشرفته ترین هواپیما بوده ایم.

 

آیت الله موسوی جزایری همچنین با اشاره به این که استکبار جهانی با متوسل شدن به شبکه های ماهواره ای و اینترنتی نسل جوان را هدف قرار داده است افزود: در برهه کنونی تفرقه افکنی بین مذاهب و قومیت ها مهم ترین هدف سازمان های جاسوسی دشمنان است.

 

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به نقش عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان ساخت: عشایر غیور کشور و به ویژه خوزستان با حمایت از حضور جوانان در تجمعات اعتراض آمیز، گام مؤثری برای تحقق نظام اسلامی برداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تأکیدهای رهبری درباره اقتصاد پویا و قوی اظهار داشت: عشایر با تولیدات بومی خود در بخش کشاورزی و دامداری می توانند نقش خوبی را برای تحقق رهنمود های رهبری داشته باشند.

 

آیت الله موسوی جزایری در سخن پایانی خود با بیان این که وعده الهی بر آن است که نظام اسلامی بر همه نظام ها  پیروز خواهد شد، تأکید کرد: توطئه های دشمن به پایان می رسد و نظام اسلامی پایدار خواهد ماند./9458/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات