۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۷۱۶

کارگاه تبیین سبک زندگی اسلامی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارگاه تبیین سبک زندگی اسلامی امروز در آمل برگزار شد.
  

 سبک زندگي ديني

رجبعلی ابراهیمی، مدیر اجرایی آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که کارگاه تبیین سبک زندگی اسلامی به همت مرکز قرآنی و دینی آستانه امام زاده ابراهیم(ع) برگزار شد، گفت: این کارگاه یک روزه با هدف آشنایی ارزنده خانواده ها با راهکارهای تحقق سبک زندگی اسلامی و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

 

ابراهیمی با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار کنند، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش موثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.

 

مدیر اجرایی آستانه مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند موجب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.

 

وی با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد./950/ت303/ب

ارسال نظرات