۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۵۷۴۶۳
نماینده خبرگان رهبری:

تنها خدمتگزاری به مردم ماندگار خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: همانطور که رهبری تأکید داشتند؛ مسؤولان بیش از آنکه به اختلاف بیهوده دامن بزنند، به مشکلات مردم رسیدگی کنند، چراکه تنها خدمتگزاری به مردم ماندگار خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستای بخش تسوج از توابع شهرستان شبستر اظهار داشت: دشمنان پس از سه دهه فتنه‌انگیزی علیه نظام اسلامی ایران، امروز به این نتیجه رسیده‌اند که با فشارهای اقتصادی و جنگ روانی، تفرقه در جامعه به راه اندازند.

 

وی با اشاره به این‌که تفرقه میان مسؤولان و همچنین مردم و نظام اسلامی در اولویت توطئه‌های دشمن قرار دارد، تصریح کرد: مسؤولان باید با بصیرت ولایی مواضع خصمانه دشمنان نظام را تشخیص دهند و ناخودآگاه پازل استکبار را تکمیل نکنند، در حقیقت امروز نیازمند ولایت‌مداری مسؤولان در عمل هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به بخش‌هایی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی گفت: رهبر انقلاب بار دیگر بر مسأله وحدت، صبر و تقوا تأکید داشتند که اگر مسؤولان این موارد را مدنظر قرار دهند، به یقین دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مسؤولان باید درس ولایت‌مداری و بصیرت را از مردم بیاموزند، گفت: ملت با حضور آگاهانه، پرشور و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که تحریم های اقتصادی دشمن نه تنها هیچ خللی در مسیر ولایت‌مدای مردم ایجاد نکرده، بلکه عزم ملی برای مقابله با دشمن را افزایش داده است.

 

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم استان تأکید داشتند؛ مسؤولان بیش از آنکه به اختلاف بیهوده و سلیقه‌ای که برگرفته از هواهای نفسانی است، دامن بزنند، به مشکلات مردم رسیدگی کنند، چراکه تنها خدمتگزاری به مردم ماندگار خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدواعظ موسوی با بیان این‌که وحدت میان مسؤولان به عنوان آرمانی برای دلسوزان نظام بوده و هست، گفت: وظیفه خطیر و مهم امروز مسؤولان خدمت به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه است که البته این امور با وحدت و همدلی و پرهیز از اختلافات میسر می‌شود.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ راهی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: پیام مهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خطاب به مسؤولان بود، ملت  می‌خواهند که مسؤولان اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی در مسیر ولایت گام بردارند./935/پ202/ب

ارسال نظرات