۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۵۸۴۴۶

کسب دو مقام کشوری در رشته قرآن از سوی نوجوانان قمی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از کسب دو مقام در رده سنی شکوفه‌های مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه توسط نوجوانان قمی خبر داد.
حجت‌الاسلام شوزب شيري، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام شوزب شیری با بیان این‌که مسابقات رده سنی زیر 16 سال مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است، اظهار داشت: نتایج رده سنی زیر 16 سال برادران اعلام شده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران، خاطر نشان کرد: مسابقات مربوط به خواهران زیر 16 سال هم‌اکنون در حال برگزاری است که چهار تن از خواهران در این دوره از مسابقات به نمایندگی استان قم حضور یافته‌اند، البته لازم به ذکر است که چهار تن از برادران نیز طی هفته گذشته در این مسابقات حضور داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این دوره از مسابقات در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است، اعلام کرد: استان قم توانسته است در دو رشته، دو مقام کشوری را از سوی مصطفی دباغ رتبه سوم حفظ کل قرآن کریم و علی صالحی منش رتبه پنجم ترتیل برادران را کسب کند./9191/د102/پ

ارسال نظرات