۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۵۹۲۰۴
امام جمعه آمل:

بصیرت افزایی سبب خنثی شدن فتنه دشمنان می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بصیرت افزایی سبب خنثی شدن فتنه دشمنان می شود، گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه انگیزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را در دستور کار خود قرار دهند با بصیرت مردم نمی توانند کاری را از پیش ببرند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل سه شنبه شب در گردهمایی علما و روحانیان آمل که در مسجد علامه حسن زاده آملی برگزار شد با بیان این که کارها با همدلی و هم فکری حل می شود، گفت: معضلی نیست که امکان حل آن وجود نداشته باشد و دلیلش این است که متصل به منبع غنی نبوت و امامت هستیم.

 

 

وی با اشاره به این که هیچ موجودی به ظرافت انسان جان و دل ندارد، بیان داشت: روحی را که خداوند منان به ما داده است بی نهایت است.

 

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که دل های ما نباید درگیر مسائل دنیوی باشد، گفت: دل های ما باید سرشار از معارف و حکمت اسلامی باشد که به عنوان بهترین غذای جان انسان است که باید در تلاش باشیم تا خود را ضایع نکنیم.

 

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که علم و عالم تمام شدنی نبوده و برای همیشه وجود دارد، بیان داشت: جان انسان ظرف علم است که هر چه در آن وارد شود وسیع تر خواهد شد و انسان هر چه بالاتر می رود به امور ارزنده و والاتری دست می یابد.

 

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که ما تابع دستورات الهی، سخنان پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع)هستیم که خط سیری ارزنده و شایسته است، خاطرنشان کرد: باید شاکر خداوند منان باشیم که سربازان امام عصر(عج) بوده و در مسیر نورانی دین مبین اسلام حرکت می کنیم.

 

 

وی با بیان این که انسان نباید گرفتار امور باطل و مسموم شود، بیان داشت: حیف انسان است که خود را معطل امور باطل کند که باید در تلاش باشیم تا در مسیر امور ارزنده گام برداریم.

 

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ما متصدی دین مردم هستیم که باید تعالیم والای دین مبین اسلام را به آنان منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: مردم از حرف انبیاء و اولیاء هیچ گاه سر باز نمی زنند، اما تبلیغات مسمومی وجود دارد که در تلاش است تا این حقایق به مردم نرسد.

 

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که روحانیت باید در خط مقدم و پیشبرد امور باشد، بیان داشت: روحانیت باید به وحدت و عظمت خود توجه داشته باشد و دین داری واقعی را به مردم ارائه دهد.

 

 

استاد حوزه علمیه آمل گفت: دشمن هر چه تلاش می کند تا بین روحانیت فاصله بیاندازد می بیند که کاری را نمی تواند از پیش برد.

 

 

امام جمعه آمل با بیان این که دشمنان با ایجاد تحریم ها به فکر دوری مردم نسبت به آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: همواره باید تابع رهنمودهای ولایت باشیم که سبب دستیابی به سعادت حقیقی برای انسان خواهد شد.

 

 

وی با تاکید بر این که بصیرت افزایی سبب خنثی شدن فتنه دشمنان می شود، گفت: اگر دشمنان بخواهند فتنه انگیزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را در دستور کار خود قرار دهند با بصیرت مردم نمی توانند کاری را از پیش ببرند که باید روحانیت در این راستا اقدامات ارزنده ای را انجام دهد./950/پ202/ب

ارسال نظرات