۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۵۹۶۹۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایت پاکستان:

سکوت حکام عرب نشان از بردگی در برابر غرب است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حکام عرب با سکوت دوباره خود، بردگی و سرسپردگی خود را به غرب و رژیم صهونیستی نشان دادند، تصریح کرد: همه مسلمانان دنیا باید با جدیت این گونه جنایت ها را محکوم کنند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیان این شهرستان که در حوزه علمیه آیت الله بهشتی(ره) نوشهر برگزار شد، با محکوم کردن جنایت های آشکار گروه های تروریستی در پاکستان این اقدام ددمنشانه را اوج عصبانیت استکبار جهانی از شکوه و عظمت اسلام ناب شیعی در دنیا دانست.

 

وی با تأکید براین که همه مسلمانان دنیا در برابر جنایت های منطقه مسؤول هستند، بیان داشت: متأسفانه مردم بی گناه کشورهای اسلامی بی دلیل به خاک و خون کشیده شده اند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت های آشکار خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت سکوت و زبان به دهان گرفتن نیست بلکه مدعیان دفاع از حقوق بشر باید با موضع گیری شفاف این اقدامات ضد انسانی را محکوم کنند.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که این گونه جنایت های آشکار در کشورهای اسلامی تنها به منظور ادامه بقای رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، ادامه داد: متأسفانه حکام دیکتاتور و دست نشانده عرب نیز همانند گذشته در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حکام عرب با سکوت دوباره خود، بردگی و سرسپردگی خود را به غرب و رژیم صهونیستی نشان دادند، تصریح کرد: همه مسلمانان دنیا باید با جدیت این گونه جنایت ها را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام مشایخ  با بیان این که سکوت هر مسلمان در برابر این گونه حملات غیر انسانی خیانت به قرآن است، گفت: امروز آحاد جامعه اسلامی در برابر این جنایت ها وظیفه و رسالت مهمی بر دوش دارند.

 

وی، خیزش های مردمی در منطقه را نشأت گرفته از انقلاب ملت ایران دانست و ادامه داد: امروز مقاومت و ایستادگی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه گذشته در برابر دشمنان الگوی مسلمانان منطقه قرار گرفته است.

 

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که روح اسلام خواهی امروز همه خاورمیانه را فرا گرفته است، تصریح کرد: غرب دیگر توان ایستادگی در برابر قدرت اسلام را ندارد.

 

وی با بیان این که امروز نظام سلطه از اقتدار و عظمت شیعه در جهان هراسان و عصبانی است، تصریح کرد: نظام سلطه با حمایت از گرو های منحرف وهابی به دنبال ایجاد تفرقه میان امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که تلاش استعمار و استکبار برای تفرقه افکنی میان امت اسلامی بی فایده است، گفت: ملت های مسلمان امروز هوشیار و آگاه تر از هر زمان دیگری با وحدت در برابر همه توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که وهابیت و بهائیت را ساخته و پرداخته دست استمعار پیر دانست و ادامه داد: انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند با تجهیز گروه های منحرف وهابی زمینه جدایی و فاصله میان امت شیعه و سنی را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام مشایخ، شناخت، بصیرت و وحدت را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروز وحدت و همدلی می تواند ریشه نظام سلطه را بخشکاند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که علما، روحانیان و طلاب بار دیگر امروز ثابت کردند که مدافع حقیقی اسلام ناب هستند، ادامه داد: روحانیت همواره در دفاع از ارزش های ناب دینی پیش قدم بوده است.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچم دار ترویج اسلام ناب در دنیا است، تصریح کرد: ایران در سایه اسلام حقیقی در دنیا عزت و عظمت دارد.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که غرب با ترویج فرهنگ منحرف خود تلاش می کند ارزش های دینی در کشورهای اسلامی را کمرنگ و بی روح کند، خاطرنشان کرد: امروز بهترین شیوه مقابله با این توطئه های دشمنان ترویج و گسترش معارف ناب اهل بیت(ع) در بخش های مختلف جامعه است.

 

وی به بیداری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ملت های مسلمان به تأسی از انقلاب اسلامی ایران در علیه حکام دیکتاتور خود قیام کرده اند، افزود: موج بیداری اسلامی غرب را منزوی کرده است./950/پ202/س

ارسال نظرات