۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۶۱۲۴۵
مدیر مدرسه علمیه الغدیر:

حوزه علمیه خواهران باید در جذب و دروس به حالت اولیه خود باز گردد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه خواهران الغدیر تهران گفت: جذب و معادل سازی به صورت دانشگاهی خوب نیست و حوزه علمیه خواهران باید به حالت اولیه خود باز گردد.
حوزه علميه خواهران

خانم سیده خاموشی، مدیر مدرسه علمیه خواهران الغدیر تهران در خصوص پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ابرازداشت: همه قشری وارد حوزه می‌شوند حتی آنهایی که کارشناسی ارشد خوانده‌اند وارد می‌شوند تا خلاءهایی که احساس می‌کنند را پر کنند و این نشان می‌دهد روح دین‌داری در جوانان ما زیاد شده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الغدیر با اشاره به این‌که سیکلی‌ها هم وارد حوزه می‌شوند گفت: در سنین پایین‌تر میزان گیرایی بهتر است و تاثیرگذاری بیشتری می‌توان داشت چون هنوز آن روحیه مادی‌گرایی در آنها تجلی پیدا نکرده است.

وی اظهار داشت: میزان استقبال سال به سال بهتر شده است، درسال‌های گذشته دیپلمی‌ها بیشتر وارد می‌شدند اما حالا می‌بینیم کسانی که کارشناسی و حتی بالاتر خوانده‌اند وارد حوزه می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الغدیر گفت: در تبلیغات و عرصه جامعه ضعیف عمل کرده‌ایم، باید تلاش‌ها بیشتر شود .

سیده خاموشی عنوان داشت: نهادها و سازمان‌ها برای جذب بیشتر خواهران به حوزه علمیه هیچ کمکی نکرده‌ و نمی‌کنند و نیاز به همکاری بیشتری است، مثلا صدا و سیما در خاموشی و یا در کانالهای کم بیننده تبلیغ می‌کند که هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: با این حال از پخش برنامه به سمت خدا باید تشکر کرد، باید آگاه سازی در عموم بیشتر شود.

وی در پایان تصریح کرد: جذب و معادل سازی به صورت دانشگاهی خوب نیست و حوزه علمیه خواهران باید به حالت اولیه خود باز گردد./9597/ت302/ص

 

ارسال نظرات