۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۶۱۶۰۸

ثبت نام اینترنتی اعتکاف در آستان حضرت عبدالعظیم آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ ثبت نام اینترنتی اعتکاف در آستان حضرت عبدالعظیم آغاز شده و تا 20 اردیبهشت ادامه دارد که شرکت کنندگان در اعتکاف به قید قرعه از بین ثبت نام کنندگان انتخاب خواهند شد.
اعتكاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، علاقه‌مندان شرکت در مراسم اعتکاف در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به صورت اینترنتی ثبت نام می شوند.

بر اساس این گزارش متقاضیان شرکت در این مراسم روحانی می توانند به سایت اینترنتی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مراجعه و ثبت نام کنند.

زمان ثبت نام اولیه برای شرکت در مراسم اعتکاف از روز جمعه 23فروردین‌ماه آغاز شده تا 20اردیبهشت ماه ادامه دارد و به دلیل پیش‌بینی تعداد بالای متقاضیان، اسامی منتخبان پس از قرعه کشی در روز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه در سایت آستان مقدس اعلام می‌شود تا برابر جدول زمانبندی درج شده مراجعه و ثبت نام قطعی خود را انجام دهند.

گفتنی است مراسم اعتکاف ویژه برادران، همه ساله هم زمان با ایّام البیض ماه رجب در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با برنامه‌های متنوع مذهبی و با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود./959/د102/ص

 

 

ارسال نظرات