۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۶۱۷۹۷

آغاز نام‎نویسی حوزه علمیه مجازی خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان از آغاز نام نویسی در حوزه علمیه مجازی فقه جعفری ویژه درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری خبرداد.
حوزه علميه مجازي خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ثبت نام علاقه مندان در مدرسه مجازی فقه جعفری ویژه درس خارج آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار داشت: علاقه مندان تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری مهلت دارند تا با مراجعه به مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان نام نویسی خود را در این مدرسه انجام دهند.

حجت الاسلام آلبکل به شرایط نام نویسی در این حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: شرط نام نویسی در مدرسه مجازی فقه جعفری اتمام پایه 10 حوزه علمیه است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: از مزایای این حوزه می توان به شرکت در درس خارج فقه، اصول و اخلاق آیت الله موسوی جزایری به صورت غیر حضوری و ثبت سوابق شرکت در این درس اشاره کرد.

وی با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی در حوزه علمیه مجازی افزود: ارزیابی تحصیلی اتمام پایه دهم حوزه علمیه مدرک مورد نیاز ویژه شرکت در درس خارج فقه و اصول به صورت غیر حضوری است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان بهره مندی از مشاوره های تخصصی فقه و اصول به صورت مجازی، امکان ادامه تحصیل در سطح 3 و 4 برای طلاب شاغل و امکان شرکت در مصاحبه علمی درس خارج فقه و اصول را از دیگر مزایای حوزه علمیه مجازی عنوان کرد.

لازم به ذکر است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت حوزه علمیه مجازی به نشانی www.jazayeri-vu.ir  و یا با شماره 09331597491 تماس حاصل کنند.

گفتنی است دفتر مرکزی حوزه علمیه مجازی فقه جعفری در مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان واقع در بلوار آیت الله بهبهانی جنب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز است./9458/ت302/ب  

ارسال نظرات