۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۲۱۶۶
در برنامه ارمغان رادیو معارف؛

عزت نفس در پرتو بندگی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه صبحگاهی «ارمغان» رادیو معارف، این هفته به موضوع عزت نفس در پرتو بندگی می‌پردازد.
ارمغان راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در آستانه روز تکریم مادران و همسران شهدا و با هدف ایجاد موج عزت نفس و ایثار در جامعه و تجلیل از سال ها صبر و ایستادگی مادران و همسران شهدای انقلاب و دفاع مقدس برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» از 31 فروردین 92 به مدت یک هفته به موضوع عزت نفس در پرتو بندگی می‌پردازد.


بر اساس این گزارش، کارشناسان این برنامه حجت‌الاسلام اتابکی و خانم حسینی به بررسی بندگی و ایمان به خدا به عنوان منشاء عزت، عوامل ایجاد عزت در اجتماع همچون قناعت، ایثار، انصاف، بخشش؛ عوامل پایداری عزت مانند نداشتن طمع، تداوم بندگی، اظهار نیاز نکردن؛ خانواده شهدا و علل عزت آنان؛ تکریم مادران و همسران شهدا و انعکاس عزت خدایی آنان می پردازد.


برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» کاری از گروه قرآن و حدیث به سردبیری و تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی، گویندگی رضا هدایت‌فر، دستیاری تهیه رضا ملایی و نویسندگی سیده زهرا برقعی هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 7:15 صبح از رادیو معارف پخش می‌شود.


شایان ذکر است، علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه در سایت رادیو معارف قسمت‌های قبلی این برنامه را دریافت کنند./9192/
د102/پ

ارسال نظرات