۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۶۲۲۶۶
نماینده خبرگان رهبری:

ایران هدف اصلی لشکرکشی‌های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این‌که نیروهای مسلح کشور در آماده‌ترین شرایط لازم برای دفاع از کشور قرار دارند، اظهار داشت: امروز دشمنان نیز به این حقیقت رسیده اند که تجاوز نظامی به ایران عواقب خطرناکی برایشان خواهد داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در جمع نیروهای ارتش در اردبیل با بیان این‌که نیروهای مسلح کشور در آماده‌ترین شرایط لازم برای دفاع از کشور قرار دارند، اظهار داشت: امروز دشمنان نیز به این حقیقت رسیده اند که تجاوز نظامی به ایران عواقب خطرناکی برایشان خواهد داشت.


وی با اشاره به فناوری های جدید و دستاوردهای دفاعی و نظامی کشور در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی دارای ارتشی مقتدر، ولایت مدار، حماسه آفرین، کارآمد، مستقل و مجهز به آخرین فناوری های دفاعی و رزمی است، ارتش ایران در حساس ترین نقطه خاورمیانه که همواره با چالش های امنیتی روبرو بوده، توانسته عزت و اقتدار کشور را فراهم کند.


امام جمعه اردبیل با اشاره به لشکرکشی آمریکا و غرب به کشورهای خاورمیانه گفت: هزینه هایی که آمریکا در خاورمیانه به ویژه عراق و افغانستان متحمل شده همه به خاطر ایران بود، اما نیروهای نظامی ایران آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند، ارتش ایران بدون کمک سایر قدرت های جهانی به آخرین تجهیزات نظامی دست یافته است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آمریکا و همدستانش برای براندازی نظام اسلامی ایران از هر راهی وارد شده اند، اظهار داشت: زمانی با ترور شخصیت ها، زمانی با تحمیل جنگ 8 ساله، زمانی با تحریم های اقتصادی و امروز در جریان مذاکرات هسته ای غرب به دنبال اهداف مغرضانه خود در برابر ایران اسلامی است.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است، تصریح کرد: هدف اصلی غرب از مذاکره هسته ای با ایران عقب نشینی کشور در مقابل آمریکاست، دلیل پافشاری غربی ها برای مذاکره این است که ایران به برکت نیروهای مسلح و تدابیر داهیانه رهبری راه هرگونه تقابل را بسته است.


حجت الاسلام والسلمین عاملی در پایان خواستار توجه ارتشیان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی و اقتصادی شد و یادآور شد: انتخابات خرداد تجلی حماسه سیاسی ملت خواهد بود، به یقین نیروهای مخلص ارتشی نیز دوشادوش ملت در خلق این حماسه سهیم خواهند بود./9352/پ202/س

ارسال نظرات