۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۶۴۰۰۶
باهنر در گفت و گو با رسا:

مناظره فرصت خوبی برای ارائه برنامه و پیام نامزدهای انتخابات به مردم است

خبرگزاری رسا ـ محمد رضا باهنر، مناظره های صدا و سیما در ایام انتخابات را اقدام خوبی در جهت ارائه برنامه و پیام های نامزدها به مردم دانست.
 محمد رضا باهنر

محمد رضا باهنر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، برگزاری مناظره ها در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را اقدامی مناسب دانست و گفت: خوشبختانه صدا و سیما در این خصوص بسیار فعال است و من حتی فکر می کنم کاندیداها بیش از صدا و سیما نیازی به تبلیغ ندارند.

 

باهنر ادامه داد: در این خصوص یک مشکلی وجود دارد و آن هم این است که اگر تعداد کاندیداها زیاد شوند قاعدتاً صدا و سیما با کمبود وقت مواجه خواهد شد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تعداد کاندیداها به طور مثال ده نفر باشند صدا سیما باید 40 مناظره برگزار کند تا همه این کاندیداها با هم به مناظره بپردازند.

 

وی با بیان این که اگر این تعداد به 12 نفر برسد صدا و سیما باید 80 مناظره برای این افراد برگزار کند، اظهار داشت: به دلیل کمبود وقت امکان برگزاری این تعداد مناظره در 20 روز نیز وجود نخواهد داشت.

 

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر تعداد کاندیداها محدود باشد گفت و گوهای صدا وسیما کفایت می کند و هر فردی می تواند پیام و برنامه خود را به مردم برساند و اگر تعداد کاندیداها زیاد شود باید فعالیت رسانه ملی نیز افزایش یابد و البته بیش از 20 روز نیز کشش ندارد و این زمان مناسب است.

 

وی در درباره ملاک های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کاندیداهای اصلح، گفت: البته همه این ملاک ها را به صورت کامل ندارم و باید دعا کنیم که ان شاءالله بعضی از این ملاک ها بتوانیم کسب و آنهایی را که داریم را بتوانیم حفظ کنیم./950/ت302/ج

ارسال نظرات