۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۶۴۰۰۷

برنامه های ستاد بزرگداشت 15 خرداد در خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه های این استان جهت بزرگداشت قیام 15خرداد و رحلت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت قیام 15 خرداد و رحلت امام خمینی(ره) تصریح کرد: از مهم ترین وظایف این شورا برگزاری باشکوه روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد است.

وی با بیان این که دستگاه های فرهنگی به ویژه اجرایی استان باید برای برگزاری باشکوه سالروز قیام 15خرداد و رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان ساخت: چهره و شخصیت امام خمینی(ره) نباید تنها برای منطقه و کشور های همسایه تبیین شود بلکه باید برای جهان معرفی شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که همایش قیام 15 خرداد و امام خمینی(ره) قبل از روز های 14 و 15 خرداد برگزار می شود، گفت: در این همایش به ابعاد گوناگون قیام 15خرداد و شخصیت والای امام خمینی(ره) با حضور شخصیت های حوزوی و دانشگاهی پرداخته می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه به برخی از برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری در چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حسینیه اعظم اهواز، تهیه ویژه نامه قیام 15خرداد، رحلت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، سخنرانی دهم خرداد ماه پس از خطبه های نماز جمعه پیرامون قیام 15خرداد ماه و رحلت امام خمینی(ره)، سیاه پوش کردن شهرها و مناطق مختلف اهواز و شهرستان های استان و تلاوت قرآن کریم در مساجد و حسینیه ها از سوی هیئت ها و مؤسسات قرآنی از ویژه برنامه های بزرگداشت قیام 15 خرداد و رحلت امام خمینی(ره) خواهند بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که اکنون فضا کشور فضایی انتخاباتی است، گفت: در مراسم های بزرگداشت قیام 15 خرداد و رحلت امام خمینی(ره) توزیع برشور و تصاویر انتخاباتی ممنوع خواهد بود.

وی در پایان سخنانش برگزاری میزگرد با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی، مصاحبه با علما و فضلا، اختصاص صفحاتی در مطبوعات پیرامون شخصیت امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاه عکس و آثار امام راحل(ره)، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تبیین ابعاد قیام 15 خرداد در شبکه استانی خوزستان را از دیگر برنامه محوری روز های چهاردهم و پانزدهم خرداد عنوان کرد./9458/پ202/غ

ارسال نظرات