۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۶۴۵۲۴
با معرفی مقالات برتر؛

کنگره ملی مهدویت در شوشتر به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ کنگره ملی مهدویت با معرفی مقالات برتر در خوزستان به کار خود پایان داد.
مهدويت

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا از شوشتر، کنگره ملی مهدویت که صبح امروز با پیام آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید آغاز به کار کرد، ظهر امروز با معرفی مقالات برتر در بقعه صاحب الزمان شوشتر به کار خود پایان داد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام میرمحمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه استان خوزستان پیام آیت الله صافی گلپایپانی از مراجع تقلید را به این کنگره قرائت کرد.

سخنرانی حجت الاسلام حسین گنجی، پژوهشگر عرصه مهدیت قسمت بعدی این مراسم بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده لی فقیه در خوزستان و حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

از نکات حاشیه ای این مراسم قطع برق در میان سخنرانی آیت الله موسوی جزایری می توان نام برد.

در پایان این مراسم، از سید علیرضا حجازی، مجید داوودی، محمد اتابی، نسرین وهاب زاده، رقیه شهابی و منیژه اسد اللهی به سبب ارائه مقاله با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

موسی بلادیان،مدیر بنیاد بین المللی غدیر خوزستان و احمد پورفرجی، رییس بنیاد مهدویت استان خوزستان از مسؤولانی بودند که در این مراسم به سبب فعالیت فرهنگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

مؤسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک و مؤسسه جوانان موعود از مؤسسه های برتر در عرصه مهدویت استان خوزستان نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند./9464/پ203/غ

ارسال نظرات