۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۶۴۵۶۴
15 اردیبهشت؛

آغاز نام نویسی اعتکاف در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از زمان نام نویسی اعتکاف به صورت اینترنتی در پانزدهم اردیبهشت ماه خبر داد.
اعتکاف

علیرضا عباسی، کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زمان نام نویسی معتکفان، تصریح کرد: ماه نام نویسی معتکفان پانزده اردیبهشت آغاز می شود.

وی با بیان این که امسال نام نویسی علاقه مندان به مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی خواهد بود، گفت: نام نویسی از طریق اینترنت کار را برای سرشماری معتکفان آسان می کند.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به این که سال 91 بیش از 34 هزار نفر در مراسم اعتکاف مساجد شرکت کردند، خاطرنشان ساخت: سال گذشته بیش از 330 مسجد در استان پذیرایی معتکفان بودند.

عباسی با بیان این که خوزستان دومین استانی است که به صورت مجازی علاقه مندان به اعتکاف را نام نویسی می کند، ابراز داشت: استان خراسان رضوی نخستین استانی بود که به صورت اینترنتی و در فضای مجازی معتکفان را نام نویسی می کرد.

وی یادآور شد: تاکنون 140 مسجد در کلانشهر اهواز و شهرستان های مجاور آمادگی خود را برای پذیرایی از معتکفان اعلام کرده اند که پیش بینی شود هر چه به تاریخ نام نویسی نزدیک شود این آمار روند افزایشی داشته باشد.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به چگونگی نام نویسی معتکفان در سامانه اینترنتی اعتکاف اشاره کرد و افزود: معتکفان با مراجعه به این سامانه نام نویسی اولیه خود را با دادن اطلاعات هویتی خود به سایت انجام و با دریافت گذرواژه و رمز عبور دوره اعتکاف خود را مشخص کنند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات