۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۶۴۶۵۷
چهاردهم اردیبهشت؛

همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون فرهنگی قائم آل محمد(عج) آمل از برگزاری همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در این شهرستان خبر داد.
سبک زندگي اسلامي

سید هادی حسینی، مدیر کانون فرهنگی قائم آل محمد(عج) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.


مسؤول ستاد برگزاری همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار کند، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش موثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.


حسینی با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند موجب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.


وی با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد.


مدیر کانون فرهنگی قائم آل محمد(عج) آمل با بیان این که همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی در آمل برگزار می شود، بیان داشت: این همایش چهاردهم اردیبهشت با سخنرانی حجت الاسلام نقویان از کارشناسان و مبلغان حوزوی برجسته کشور برگزار می شود.


گفتنی است؛ همایش تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی در آمل، بلوار شهید بهشتی، میدان جانبازان، بلوار سرلشگر شهید منفرد نیاکی، حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار می شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات