۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۶۴۶۹۳

آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان با شرکت بیش از 1700 نفر در اهواز برگزار شد.
آزمون ورودي حوزه هاي علميه - اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز با حضور بیش از 1700 نفر در دو مقطع سیکل و دیپلم به صورت متمرکز در محل مصلی مهدیه اهواز از ساعت 9:30 آغاز شد.

در این مراسم حضرات آیات سید محمد علی موسوی جزایری، محسن حیدری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حسن مروتی، رییس دانشگاه شهید چمران، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، امیر ظریفی، فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشتند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید ابولحسن حسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان و آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: داوطلبان پس از پایان آزمون، دهم تا پانزدهم خرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه علمیه قم از نتایج آزمون آگاه شوند.

وی با بیان این که طلاب در صورت قبولی به مدارس علمیه اولویت داده شده مراجعه می کنند، ابراز داشت: با حضور در مدارس علمیه نخستین دوره پذیرش با عنوان دوره تثبیت طلاب آغاز می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: پس از قبولی در مراحل پذیرشی و گزینشی به صورت طلبه رسمی وارد حوزه علمیه می شوند.

یکی از نکات قابل توجه در این مراسم، نام نویسی علاقه مندان جهت ورود به حوزه در دقایق آخر بود؛ برای این افراد این فرصت فراهم شد که با در دست داشتن کارت ملی و اصل شناسنامه و با هماهنگی ناظر اعزامی از قم اقدام به نام نویسی در محل های از پیش تعیین شده کنند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات