۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۶۴۸۱۳
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای؛

اتاق فکر هتک حرمت به ساحت «حجر بن عدی» در آمریکا و اسراییل است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای تخریب و نبش قبر «حجر بن عدی» را محکوم کرد.
تخريب قبر حجر بن عدي در سوريه مسوول نبش قبر حجر بن عدي در سوريه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در بیانیه ای تخریب و نبش قبر «حجر بن عدی» را محکوم کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان آمده است: هتک حرمت و نبش قبر «حجر بن عدی» صحابی بزرگوار پیامبر و یکی از یاران وفادار و جان بر کف امام علی(ع)، جنایت وحشیانه، خصمانه و ضدشیعی است.

این بیانیه در ادامه می افزاید: بدون شک حجر بن عدی یکی از صحابی بزرگوار رسول خدا(ص) بوده که مختص هیچ یک از مذاهب اسلامی نیست بلکه یکی از مقدسات مسلمانان جهان است؛ تخریب، اهانت و نبش قبر آن بزرگوار اگر چه از سوی وهابیون جنایتکار صورت گرفته است اما نحوه تخریب و اهانت به ساحت آن بزرگوار نشان از دست های پشت پرده ای می دهد که اتاق فکر آن در اسراییل و آمریکای جنایتکار است و این که این چنین جنایت ها در عراق نیز صورت گرفته بود.

‌در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: آرامگاه صحابی بزرگوار، حجر بن عدی یکی از مهمترین مقبره ها از نظر مسلمانان جهان است؛ اهانت به آن و نبش قبر او ناشی از ذهنیت تروریستی و جنایتکارانه است که حرمت ها را حفظ نمی کند و برای مقدسات اسلامی یا مسیحی ارزشی قائل نیست.

در پایان بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان آمده است: مقامات و طراحان چنین اقدامات خصمانه‌ای نمی‌دانند که تحریک احساسات دینی و انتشار خشم و کینه میلیون‌ها مسلمان در دنیا چه عواقب خطرناکی برای طراحان این سناریوی سخیف دارد./9458/د102/غ

ارسال نظرات