۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۶۵۲۰۶

نشست هم اندیشی مبلغان خوزستان با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مبلغان خوزستان با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز در جهت بررسی ابعاد حضور روحانیان مبلغ در ورزشگاه برگزار شد.
نشست هم انديشي مبلغان خوزستان با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هم اندیشی روحانیان مبلغ خوزستانی با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز در اداره ورزش و امور جوانان استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در سخنانی با بیان این که حضور روحانیان در ورزشگاه ها گام مثبتی در عرصه تبلیغی است، اظهار داشت: خوزستان به عنوان نخستین تجربه تبلیغ در ورزشگاه عملکرد موفقی با خود به همراه داشت.

وی به اهمیت حضور بهتر روحانیت در ورزشگاه ها اشاره کرد و افزود: در آینده با یافتن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شاهد حضوری پرثمرتر خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیلی، یکی از روحانیان مبلغ در ورزشگاه آزادی در سخنانی حضور مبلغان در ورزشگاه تختی اهواز، برای نخستین بار در مقایسه با استان تهران را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه این جلسه ابراهیم نصیری، معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به اهمیت توجه ویژه به قشر جوان اشاره کرد و افزود: دشمن در برهه کنونی از کوچک ترین فرصت جهت تبلیغ اهداف پلید خود در میان جوانان ایران اسلامی استفاده می کند.

وی با بیان این که معنویت سبب جذب جوانان می شود، اظهار داشت: تا به حال فعالیت های بسیاری در جهت فرهنگ سازی در ورزشگاه ها صورت گرفته، اما حضور روحانیت قابل تقدیر است.

معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان افزود: با مهندسی کردن کار و تقویت نقاط قوت در آینده شاهد اثرگذاری بهتر این طرح خواهیم بود.

حمید باقرنیا، معاون برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی به بیان اهمیت حضور روحانیان در ورزشگاه ها و نهادینه کردن این حضور پرداخت.

در پایان این مراسم تعدادی از روحانیان حاضر در این جلسه به بیان انتقادات و پیشنهاداتی درباره بهتر برگزار شدن این طرح پرداختند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات