۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۶۵۲۳۱
نماینده آمل در مجلس:

سفرهای استانی دولت تشریفاتی شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز دور چهارم سفر هیأت دولت به استان، این سفرها را در پایان عمر دولت دهم تشریفاتی و بی فایده دانست.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به سفر هیأت دولت به استان مازندران، گفت: پروژه هایی که در حال اجرا بود متاسفانه در لیست پروژه های سفرهای استانی قرار گرفت که در شهر آمل هم چنین کاری صورت گرفت.


وی با بیان این که پروژه های جدیدی در این لیست ها بود که جز تعداد انگشت شمار از بودجه سفرهای استانی استفاده نکردند، ادامه داد: حداقل یک یا دو پروژه یکپارچه سازی و اتمام طرح هادی را به ما عنایت کنند ما از خیر بقیه می گذریم.


یوسفیان ملا ادامه داد: کشور دارد ماه دوم خود را سپری می کند که هنوز بودجه سالانه اش استخراج نشد، این در حالی است که بودجه باید در 15 آذر به صحن علنی مجلس می رفت.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: تا وقتی که اعتبار و زمان وجود داشت امور محقق نشد حال این سفرهای استانی با عجله انجام شده و بودجه ای هم در دست دولت موجود نیست.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که سفرهای استانی دولت تشریفاتی است، بیان داشت: این سفرها تشریفاتی و سفر مهر و محبت است که انتظار آنچنانی نباید از دولتی که در چند ماه آینده کارش به پایان می شود داشته باشیم.


یوسفیان ملا ادامه داد: بودجه ای در دسترس دولت نیست و نمی تواند چنین سفرهایی فایده اقتصادی داشته و تنها فایده عاطفی دارد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در صنعت کشور گفت: صنعت گران کشور به دلیل نداشتن پول برای تنخواه گردان خود مشکل دارند که متأسفانه اهدای تنخواه گردان از سوی بانک ها به حداقل خود رسیده است که باید در این راستا اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.


یوسفیان ملا گفت: همگان باید در راستای حل مشکلات موجود در جامعه گام برداشته و همه آن را به تحریم ها نسبت ندهیم./950/ت302/ج

ارسال نظرات