۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۶۵۳۴۱
رییس سازمان بازرسی:

حماسه اقتصادی با داشتن برنامه منظم و رعایت قانون شکل می گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حماسه اقتصادی کاملا مربوط به دولت بعدی است و مردم در این حماسه نقشه بزرگی دارند.
رييس سازمان بازرسي کل کشور در کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم، روز گذشته در تالار خانه شهر درجمع مردم این شهرستان، گفت: حماسه اقتصادی مربوط به دولت بعدی است و دولت کنونی در این موضوع هیچ فعالیتی را نمی‏تواند انجام دهد.

 

وی همچنین افزود: دولت بعدی در صورتی می‏تواند حماسه اقتصادی را به انجام برساند که با داشتن برنامه منظم، با رعایت قانون و به شوخی نگرفتن تولیدات کشور سبب رشد اقتصاد می‏شود.

 

وی با بیان این که حماسه اقتصادی فقط بستگی به رأی و انتخاب مردم دارد، گفت: مردم باید از هم اکنون با تحقیق و مطالعه شخص اصلح را برای ریاست جمهوری کشور خود انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام پور محمدی در سخنان خود اظهار داشت: دولت خوب آن دولتی است که کار را به مردم بسپارد و از دور آن‏ها را کنترل کرده و مسیر صحیح را برایشان مشخص کند.

 

وی با بیان این که نقشه دشمنان ما با حمله کردن به سوریه تجزیه کردن این کشور است و قصد اصلی از بین بردن ایران می‏باشد، گفت: ما با یک حضور هوشمندانه انقلابی باید وحدت یک ملت را نشان آن‏ها بدهیم که بدانند اراده ما حتمی است و جمهوری اسلامی را رها نخواهیم کرد.

 

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که حماسه سیاسی نیاز به درایت و عقل دارد، افزود: رییس جمهور آینده باید بداند که چه کاری صحیح است و چه کاری اشتباه است و تمام انرژی خود را در راه صحیح به کار ببرد.

 

وی با اشاره به این که حماسه درست آن است که بر پایه حق و عدالت باشد؛ گفت: اگر راهی را که انتخاب کرده‏ایم صحیح است بایدآن را ادامه دهیم و اگر آن مسیر اشتباه بود آن را قبول کرده و دیگر آن را ادامه ندهیم.

 

وی با اشاره به این که کار حق در مبنای علم پیش می‏رود، گفت: اگر ما در کاری علم داشته باشیم آن کار را درست انجام می‏دهیم ولی اگر از علم و عقل دور گردیم از کار درست و حق نیز دور می‏شویم.

 

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی گفت: برای این که اقتصاد کشور پیشرفت کند باید امنیت وجود داشته باشد و امنیت باید هم از لحاظ فیزیکی و هم روانی باشد تا بتوانیم درتمام نقاط کشور سرمایه گذاری کنیم زیرا امنیت اولین سرمایه به حساب می‏آید.

 

وی در پایان با اشاره به این که وهابیت به نام اسلام و دین بدترین کارها را انجام می‏دهند، گفت: وهابی‏ها با تخریب قبر حجربن عدی راه خود را از اسلام جدا کرده‏اند؛ آن‏ها بندگان شیطان زنده، آمریکا و صهیونیست می‏باشند./970/پ202/ج

 

ارسال نظرات