۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۶۷۱۸۴
مسؤول ستاد اقامه نماز دامغان:

خانواده‌ مهم‌ترین نهاد گسترش فرهنگ نماز و حجاب هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان با تشریح فعالیت های این ستاد و با اشاره به حضور فعال روحانیان در عرصه ترویج فرهنگ نماز گفت: خانواده‌ را مهم‌ترین نهاد گسترش فرهنگ نماز، حجاب و اخلاق است.
حجت الاسلام شمسي پور، مسئول ستاد اقامه نماز دامغان

حجت الاسلام سید محمد شمسی پور، مسؤول ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه نماز اظهار داشت: خادمان نهاد مقدس اقامه نماز باید بیش از پیش بکوشند تا گام‌های بلندتر در راه این فریضه بزرگ که جایگاهش بر همه روشن است، بردارند. آن گونه که رهبر انقلاب فرمودند حق نماز با گسترش آن در بین جوانان ادا می‌شود.

اقامه نمازجماعت در بیش از 42 مسجد دامغان

وی حضور پرشور روحانیون و طلاب را در گسترش فرهنگ نماز جماعت در مدارس مختلف، ادارات و نهادها در خور تقدیر دانست و افزود: جای شکرگزاری به درگاه الهی دارد که امروز در بیش از 42 مسجد شهرستان دامغان نماز جماعت در چند نوبت برگزار می شود و اگر این آمار را در کنار نمازهای جماعت مدارس و ادارات قرار دهیم نشانه رشد این تعبد کم نظیر است.

تقدیر از نویسندگان جوان 25 مقاله ارزشمند در حوزه نماز

مسؤول ستاد اقامه نماز دامغان توجه به نویسندگان جوان در حوزه نماز را یکی از برنامه‌های اصلی ستاد اقامه نماز در ماه‌های گذشته عنوان کرد و گفت: جوانانی که در این عرصه  مقالات ارزشمندی تولید کرده بودند حضور چشمگیری داشتند که از 25 اثر تقدیر به عمل آمد و آثار ارزشمند در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام شمسی پور برگزاری دوره‌ها و مسابقات کتابخوانی و شرکت پنج هزار دانش آموز در این رقابت‌ها، اعزام روحانیون به روستاها و برگزاری دوره‌های آموزش صحیح خوانی نماز ویژه همه سنین را از دیگر فعالیت‌های جاری ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان عنوان کرد.

گسترش فرهنگ نماز در بین جوانان اولویت ستاد اقامه نماز

وی اولویت فعالیت‌های ستاد اقامه نماز دامغان را گسترش فرهنگ نماز بین جوانان دانست و تصریح کرد: با وجود همه این تلاش‌ها بی‌شک باز هم خانواده ها مهم‌ترین نهاد و مرکز گسترش فرهنگ نماز، حجاب و اخلاق هستند و اهمیت دادن آنها به این مقوله‌های کلیدی دین اسلام بی‌شک باعث پرورش فرزندانی صالح می‌شود و عدم توجه به زیان‌های جبران‌ناپذیری برای خانواده‌ها و جامعه در بر خواهد داشت./938/ت302/س

ارسال نظرات