۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۶۹۵۹۳
به همت مرکز نور؛

لوح فشرده حکمت نامه پارسیان تولید شد

خبرگزاری رسا - مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور از تولید لوح فشرده حکمت نامه پارسیان از سوی مرکز نور خبر داد.
حکمت‌نامه پارسيان
به گزارش خبرگزاری رسا، غلامرضا رحمانی، مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور گفت: نرم‌افزار حکمت نامه پارسیان که نرم‌افزار فرهنگ اسلامی در آیینه امثال و حکم فارسی است به همت مرکز نور تولید شده است.
وی افزود: محتوای این نرم‌افزار شامل متن کامل کتاب حکمت‌نامه پارسیان اثر استاد غلامرضا حیدری ابهری با موضوع ضرب المثل های ایرانی و فارسی است.
مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور تصریح کرد: از قابلیت‌های این نرم‌افزار می توان به پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و گزینشی، مقایسه دو متن از قسمت‌های مختلف کتاب با یکدیگر، متن کامل قرآن کریم به همراه ترجمه آیات با امکان جست‌وجو، ارتباط متن کتاب با لغت‌نامه‌های عربی و فارسی با قابلیت جست‌وجو، جست‌وجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتاب از طریق کلمه و عبارت، همچنین نمایه زنی، حاشیه نویسی، رنگی کردن متن، علامت‌گذاری و چاپ از قابلیت‌های این لوح است.
رحمانی با اشاره به این‌که نوع این نرم‌افزار ادبی و مخاطب آن عمومی است، گفت: این نرم‌افزار بر روی سیستم عامل‌های ویندوز XP به بالا قابل نصب است.
مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور اظهار داشت: نرم افزار حکمت‌نامه پارسیان محصول مشترک مرکز نور و نشر جمال است و برای تهیه این لوح فشرده می‌توان با مراجعه به نمایشگاه دائمی مرکز نور به نشانی قم ـ بلوار جمهوری ـ نبش کوچه چهار و یا فروشگاه اینترنتی این مرکز به نشانی WWW.NOORSHOP.IR مراجعه کنند./907/د102/ی
ارسال نظرات