۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۷۲۲۸۸
آیت الله موسوی جزایری:

همگان دولت حجت الاسلام روحانی را در حل مشکلات کشور یاری دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور را از مقدرات الهی دانست و گفت: خداوند، جامعه اسلامی را در مقاطع حساس هدایت می کند؛ از این رو ملت باید به رضای خداوند راضی باشد.
ديدار مديران جهاد کشاورزي خوزستان با نماينده ولي فقيه در خوزستان آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در دیدار با مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با تبریک ایام مبارک ماه شعبان ابراز داشت: ماه شعبان مقدمه ای در جهت آمادگی انسان برای ورود به ماه رمضان است.

امام جمعه اهواز افتخار آفرینی مردم در خلق حماسه سیاسی را تحسین کرد گفت: خلق حماسه سیاسی سبب اعجاب همگان در جهان شد.

آیت الله موسوی جزایری وحدت ملی در خلق حماسه سیاسی را سبب شادی ملت و نا امیدی دشمن دانست و ابراز داشت: کشورهای اروپایی نیز با مشاهده اقتدار ملت ایران چاره ای جز تسلیم نداشتند.

حضور حداکثری مردم سبب شادی دل رهبر معظم انقلاب شد

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که پیروزی ملت ایران تنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) میسر شد، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم سبب شادی دل رهبر معظم انقلاب شد و ملت مؤمن ایران همواره باید این اصل یعنی، رضایت ولی فقیه را در نظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبریک به حجت الاسلام روحانی، رییس جمهور منتخب مردم ایران تصریح کرد: آقای روحانی دارای سوابق بسیار خوبی چه در زمان شکل گیری انقلاب و چه در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور را از مقدرات الهی دانست و گفت: خداوند جامعه اسلامی را در مقاطع حساس هدایت می کند از این رو ملت باید به رضای خداوند راضی باشد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه بیان داشت: همگان باید کمک کنند تا دولت جدید مشکلات را حل و آرامش اقتصادی را به کشور بازگرداند.

وی سازمان جهاد کشاورزی را از سازمان های مورد رضایت مردم دانست و ابراز داشت: استقبال مردم جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نشان از حمایت از مصرف کنندگان در این سازمان را دارد.

هماهنگی دولت و ملت سبب پیروزی در جهاد اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در خوزستان تحقق حماسه اقتصادی را نیازمند تلاش کارگران دانست و گفت: در برهه کنونی غرب با تمام توان به جنگ اقتصادی ملت ایران آمده و کارگران باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مقاومت و تلاش بپردازند

آیت الله موسوی جزایری هماهنگی دولت و ملت را سبب پیروزی در جهاد اقتصادی عنوان کرد و ابراز داشت: مسأله کشاورزی، موردی است که در تحقق امر جهاد اقتصادی بسیار مهم است./9464/پ202/س

ارسال نظرات