۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۷۲۹۴۳
در خوزستان؛

حضور 1500 سرگروه در دوره های تخصصی طرح صالحین

خبرگزاری رسا ـ مسؤول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از برگزاری دوره تخصصی ویژه مربیان و سرگروه های تربیتی شجره طیبه صالحین در تابستان 92 خبرداد.
حجت الاسلام نيل آبکن
مدير حوزه علميه سفيران هدايت اهواز

حجت الاسلام علیرضا نیل آبکن، مسؤول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که برگزاری دوره های تخصصی ویژه مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین سبب شناخت بیشتر آسیب ها و چگونگی مقابله با می شود، اظهار داشت: تاکنون بیش از 1500 نفر در این دوره ها شرکت کرده اند.

وی با اشاره به این که در دوره ها از اساتید مجرب حوزه علمیه استفاده می شود، تأکید کرد: استفاده از اساتید و روحانیان حوزه علمیه برای آموزش مربیان و سرگروه ها سبب می شود تا روند تدریس معرفتی و تربیتی تأثیر بیشتر را بر این دو گروه بگذارد.

مسؤول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان به برگزاری کارگاه تداوم آموزشی ویژه سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین در تابستان سال جاری اشاره کرد و گفت: روزانه در این دوره بیش از 700 نفر از پایگاه های بسیج برادران و خواهران شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام نیل آبکن با تأکید بر روند آموزش صحیح در این دوره ها خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری حجم بالایی از بسیجیان، مربیان و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین را تحت پوشش این دوره ها قرار دهیم.

مسؤول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به دوره های برگزار شده در ماه های گذشته اظهار داشت: دوره های مقدماتی، تکمیلی و تخصصی ویژه سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین برگزار شد.

حجت الاسلام نیل آبکن در پایان یادآور شد: دوره ها ویژه بسیجیان دوره های صالحین از کیفیت بالایی برخوداراند که امیدواریم در ماه های آینده این روند کیفی ادامه داشته باشد./9458/ت303/غ

ارسال نظرات