۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۷۲۹۹۲
امام جمعه بناب:

انتخابات 24 خرداد اقبال روحانیت نزد ملت را ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که رییس جمهور منتخب وامدار هیچ طیفی، هیچ حزبی و هیچ جریانی نیست، گفت: نتیجه انتخابات 24 خرداد اقبال روحانیت نزد ملت را ثابت کرد.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب عصر امروز در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد پیام‌های زیادی به دوستان و دشمنان نظم اسلامی ایران داشت که یکی از مهم ترین آن پیام ها اثبات اقبال روحانیت نزد ملت ایران بود.


وی خاطرنشان کرد: علیرغم این‌که دشمنان سال‌ها در رسانه‌های کذایی خود علیه روحانیت و مرجعیت اهانت‌ها کردند و به دنابل خدشه‌دار کردن چهره روحانیت اصیل و متبی بودند، ملت ایران ثابت کردند که در اوج بصیرت و عقلانیت به سر می برد و از بینش، کفایت و سیاست شناسی کافی برخوردار است.


امام جمعه بناب با اشاره به این‌که رأی مردم موعظه و نصیحت برای مسؤولان نظام اسلامی محسوب می شود، گفت: ملت با آرای خود نشان دادند که با هیچ کسی عقد دائمی نبسته‌ اند و خطاب به مسؤولان اعلام کردند که تا زمانی با شما هستیم که شما با مصالح نظام و ولایت هستید و تا جایی پشتیبان شما هستیم که از صراط حق منحرف نشده‌اید.


حجت الاسلام بنابی افزود: مردم با رأی خود پیامی به حوزه های علمیه و روحانیت نیز داشتند و اعلام کردند که اگر کسی لیاقت لباس مقدس روحانیت را ندارد، نباید آبروی این قشر فرهیخته را دست مایه امیال سیاسی و جناحی خود قرار دهد، چنانکه ملت در جریان انتخابات 88 شاهد وقوع این حادثه تلخ بودند.


وی ادامه داد: پس از سال‌ها تخریب، دروغ، تهمت و ناسزاگویی منافقان داخلی و دشمنان خارجی، مردم بار دیگر به روحانیت رأی دادند. پس نباید با حیثیت و آبروی این لباس بازی کرد و همه این‌ها برای ما اتمام حجت است. امروز رییس جمهور منتخب، رییس جمهور همه ملت ایران است، همه باید برای کمک به برنامه های حجت الاسلام روحانی آستین‌ها را بالا بزنند.


امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که رییس جمهور منتخب وامدار هیچ طیفی، هیچ حزبی و هیچ جریانی نیست، تصریح کرد: رییس جمهور 75 میلیون ایرانی باید مراقب باشد تا زیر بار منت کسی نرود، متأسفانه برخی از جناح‌ها و طیف های سیاسی به دنبال مصادره پیروزی انتخابات به نفع خود هستند، هشدار می دهم هیچ گروهی در این عرصه نمی‌تواند باج خواهی و سهم خواهی کند.


وی با بیان این‌که رییس جمهور منتخب ولایت مدار، اهل منطق و اعتدال بوده و فراجناحی عمل می کند، ادامه داد: کسی که با شعار اعتدال، محبت، وحدت و فراجناحی وارد میدان شد؛ نه چپ است نه راست و نه افراطی و نه تفریطی، امروز مردم از بازی های حزبی و خودمحوری بیزار هستند و در این انتخابات به دنبال اخلاق، حرمت و کرامت بوده اند./935/پ202/ش

ارسال نظرات