۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۱۷۳۲۹۱
استاد حوزه علمیه آمل:

عمل به تکلیف مهم ترین رسالت منتظران حقیقی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسان باید منتظر واقعی امام عصر(عج) باشیم، بیان داشت: انسان باید در زمان غیبت به تکلیف خود عمل کرده و واجبات را انجام داده و از محرمات دوری کند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج)، گفت: امام عصر(عج) منجی عالم بشریت است که باید زمینه ظهور آن عزیز را فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به این که انسان باید منتظر واقعی امام عصر(عج) باشیم، بیان داشت: انسان باید در زمان غیبت به تکلیف خود عمل کرده و واجبات را انجام داده و از محرمات دوری کند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که امام عصر(عج) می آید تا جهان را نجات دهد، خاطرنشان کرد: دنیا غرق در گرفتاری است و امام عصر(عج) خواهد آمد تا این امور از جامعه بشری دور شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که همه ما نیازمند منجی و نجات بخش هستیم تا به امور ما سر و سامان دهند، گفت: در زمانه کنونی انسان ها به جان هم افتاده اند و کشتارهای بی رحمانه ای در سطح جهان صورت می گیرد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که انسان باید در انجام اعمال خود دقت ارزنده ای داشته باشد، بیان داشت: باید در تلاش باشیم تا در عمل بر محبت خود به امام عصر(عج) افزوده و در این راستا اهتمام ارزنده ای داشته باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز مستضعفین، گفت: همگان باید در تلاش باشند تا یاور مستمندان بوده و آنان را یاری کنند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان ها باید به فکر یک دیگر بوده و برای رفع مشکلات هم تلاش کنند، بیان داشت: همگان باید همت کنند تا ضعف هایی که وجود دارد ترمیم شود و به نحو شایسته ای یاریگر یکدیگر باشند./950/ت302/ش

ارسال نظرات